Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از جلسه احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال، مدیر یک شرکت تولید کننده GPS، باشگاه استقلال یک ست کامل از GPS را برای تیم بزرگسالان استقلال خریداری کرد.

بر این اساس، اکنون با خرید این دستگاه، استقلال برای همیشه هزینه‌ای برای داشتن GPS پرداخت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه صحرایی مدیر این شرکت تولید کننده GPS گفت: باشگاه استقلال از زمان منصوریان از این دستگاه‌ها به صورت اجاره‌ای استفاده و امروز باشگاه استقلال این دستگاه را از ما خریداری کرد. به گواه باشگاه‌هایی که از این دستگاه‌ها استفاده کرده‌اند، این دستگاه قابلیت رقابت با نمونه‌های آمریکایی و اروپایی را دارد. نکته دیگر اینکه این دستگاه برخلاف نمونه‌های خارجی نیاز به شارژ سالیانه ندارد، این در حالی است که نمونه‌های خارجی در صورت عدم شارژ، از کار می‌افتند، ولی دستگاهی که باشگاه استقلال خریداری کرده، از این نقیصه مبرا است و نیازی به شارژ و پرداخت دوباره هزینه ندارد.

بیشتر بخوانید

دیاباته به مرخصی نمی‌رود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد

رضا تنگستانی مکان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال خرید گندم مازاد کشاورزان در ۱۳ مرکز خرید استان بوشهر صورت می‌گیرد که شامل ۲ مرکز دولتی انبار چغادک و سیلوی برازجان، ۳ مرکز کمیسیون کارخانجات آرد در دشتی، دشتستان و هشت مرکز مباشر تعاون روستایی است.

وی با اشاره به حضور ۳۲۰ دستگاه کمباین در استان بوشهر برای برداشت محصول گندم آبی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۲۸ هزار و ۴۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نرخ خرید تضمینی گندم معمولی را هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم گندم دوروم نیز ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

تنگستانی از پیش‌بینی برداشت حدود ۴۰ هزار تن گندم در این استان خبر داد و بیان کرد :۱۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر تحت پوشش گندم آبی قرار گرفت.

کد خبر 6095565

دیگر خبرها

  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان