Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولیعهد عربستان سعودی در تازه ترین واکنش خود به پرونده ترور مقام سابق دستگاه امنیتی خاندان آل سعود در کانادا این موضوع را رد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک عربی، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی بار دیگر تمامی ادعاها درباره صدور دستور از جانب وی برای ترور سعد الجابری (39 ساله) مقام سابق دستگاه امنیتی سعودی را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بن سلمان گفت که او در مقابل هرگونه پیگرد قضایی از سوی دادگاه آمریکا از مصونیت برخوردار است.

سعد الجابری مقام سابق وزارت امنیت و اطلاعات عربستان پیشتر با طرح دعوی علیه مقامات سعودی ادعا کرده بود که یک گروه حرفه ای کشتارگر معروف به «گروه النمر» به دستور شخص بن سلمان برای ترور وی در تورنتو در سال 2018 اقدام کرده بودند.

رژیم اسرائیل|«شاباک» هم رو در روی نتانیاهو ایستاد/ اعتراف تحلیلگر صهیونیست به خیانت عربستاناستاد دانشگاه واشنگتن: بایدن از منفعت عربستان برای آمریکا چشم‌پوشی نمی‌کند/ موساد در پس همه ترورهای ضدایرانی است

براساس گزارش سایت «بیزینس اینسایدر» به نقل از پرونده قضایی الجابری ماموران ترور دو هفته پیش از دست به کار شدن برای ترور او در قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار سابق ضد سعودی هم نقش ایفا کرده بودند.

«مایکل کیلوچ» وکیل محمد بن سلمان پس از مطرح شدن شکایت حقوقی مقام سابق سعودی با ارائه سندی 69 صفحه ای در دفاع از بن سلمان تاکید کرد که ولیعهد سعودی نه تنها به دلیل ارتباط با مقامات عالی رتبه خاندان حاکم آل سعود بلکه بخاطر مقام بالای وی در اداره عربستان به هیچ وجه به واسطه صدور حکم از سوی دادگاه واشنگتن قابل پیگرد قضایی نیست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقام سابق بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران فضای مجازی از سیل گسترده در استان القصیم عربستان به دلیل باران‌های شدید خبر می‌دهند.

منبع: عصر ایران

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!