Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در نامه ای به رئیس مجلس از اقدام انقلابی نمایندگان تقدیر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن نامه به شرح زیر است؛
 
برادر عزیزم جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام  و تحیت الهی
احتراماً ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی و همه همکاران ارجمندتان در مجلس یازدهم بدینوسیله معروض داشته اخیراً تعدادی از نمایندگان دلسوز و آینده‌نگر مجلس طرحی را برای بازنشستگی پیش از موعد کارکنان مطرح کرده و در حال جمع‌آوری امضا و نهایتاً ارسال به کمیسیون تخصصی هستند که به نوعی در راستای اصلاح قانون بازنشستگی پیش از موعد قبلی است که هرگز رنگ و بوی واقعی به خود نگرفت و در نهایت نشان داد گویا کسی به آینده جوانان اهمیت نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اعلام حمایت بی‌دریغ از این طرح بسیار ملی و اثرگذار جا دارد واقعاً از تفکر، همدلی و همراهی دلسوزانه و مشفقانه ناشی از درک ژرف‌نگر طراحان این طرح و امضا کنندگان آن تقدیر و تشکر نمائیم.
بر این باوریم با اتخاذ چنین شرایطی در طرح مذکور راه برای تغییر جدی در بدنه نیروهای کارآمد و ورود نیروهای جوان و با انگیزه برای خدمت بهینه به مردم عزیز کشورمان باز شده و این اتفاق قطع مسلم از بسیاری از نوامیدی‌های حاصل از بی‌توجهی به نسل جوان ایران می‌کاهد.
یقین داشته باشید اثر این مصوبه می‌تواند باورهای جوانان را به آینده‌ای روشن سوق دهد. تلاش کنید نسل جوان، خلاق و پرانرژی پشت دیوار ناامیدی و یأس نمانند! تلاش کنیم باورمان کنند آینده کشور رهین حضور و بالندگی همین نسل نو خواهد بود.
جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ضمن دعا برای سلامت همه خدمت‌گزاران صدیق نظام آمادگی دارد در راستای کمک به طراحان و امضاکنندگان طرح در جهت تبیین اثرسازی طرح به سایر نمایندگان محترم مجلس در کنار شما عزیزان باشد.
از جنابعالی هم انتظار داریم همچون گذشته در خصوص تقویت تلاش‌های نسل جوان در این خصوص اقدام شایسته را مبذول دارید.
محمدجواد محمدی نوری
دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی قالیباف جمعیت جوانان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان

سبزواری فرماندار شهرستان اردکان گفت: اولین قرارگاه جمعیت شهرستان اردکان تشکیل و گزارشات دستگاه‌های اجرایی در رابطه با موضوع حمایت از قانون جوانی و جمعیت ارائه شد.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی در حوزه جمعیت که این فرهنگ باید از عموم مردم شروع و دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های دولتی موظفند که موانع را در اتاق بحث جمعیت برطرف کنند از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرماندار اردکان در رابطه با تکالیفی که دستگاه‌ها داشتند ادامه داد: انصافا در بررسی که امروز انجام شد حوزه شهرداری اردکان اقدامات خوبی را انجام داده از جمله سلسله نشست‌هایی با نام عشق و شیرینی برای زوج‌های جوان، برنامه‌هایی به صورت کارگاهی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است

سبزواری گفت: در حوزه ورزش و جوانان هم یک مشکلی که ما داریم اینست که سمن‌های تخصصی جوانان در حوزه جمعیت سمنی نداریم یک ثمن بیشتر نیست این سمن‌های تخصصی و سازمان‌های مردم نهاد باید افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور