Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به برکت نام این شهید بزرگوار، «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» ۳۵۰ سبد غذایی در راستای تأمین بخشی از نیاز‌های اقتصادی خانواده‌ها توزیع شده است.

او افزود: این سبد‌های غذایی شامل مایحتاج اساسی از جمله برنج، رب گوجه فرنگی، حبوبات و سایر مواد غذایی تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

توزیع ۱۴ هزار بسته مواد غذایی در بین مددجویان کمیته امداد

ملک پور اضافه کرد: در دو مرحله پویش ایران همدل ۲۱ هزار و ۵۶۰ سبد غذایی میان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت، غیرتحت حمایت و خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا و همچنین سه هزار سبد غذایی نیز در مناطق محروم استان توزیع شده است.

او بابیان اینکه کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های نیازمند همچنان ادامه دارد گفت: کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و همچنین مراکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران در نظر گرفته شده است.

ملک پور افزود: در طرح پویش ایران همدل یک هزار و ۲۵۰ سبد مواد غذایی میان خانواده‌های نیازمند شهرستان فارسان توزیع شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد سبد غذایی شهرستان فارسان پویش ایران همدل خانواده های نیازمند سبد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرجی گفت: هزار و ۵۳۹ کیلوگرم انواع مواد غذایی، نوشیدنی، بهداشتی، آرایشی، شوینده غیربهداشتی و تاریخ گذشته که از ۱۳۰۶ مورد بازرسی در ایام نوروز توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان هشترود ضبط شده بود امحا شد.

وی گفت: در این بازه زمانی ۱۵ مورد به امور قضایی ارسال شد و ۲ واحد هم پلمب شد.

دیگر خبرها

  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران