Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید و مونشن گلادباخ، همه نگاه ها به استادیوم آلفردو دی استفانو! 

رئال مادرید و مونشن گلادباخ امشب در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند. در این دیدار شاگردان زیدان اگر نخواهند به فکر نتیجه بازی اینتر-شاختار دونتسک (۲ تیم دیگر گروه) باشند، باید حتماً پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری، رئال مادرید و مونشن گلادباخ تا ساعتی دیگر در مسابقه ای سرنوشت ساز به مصاف هم می روند. همانطور که زین الدین زیدان سرمربی مادریدی ها در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد، تنها پیروزی در این مسابقه می تواند نتیجه ای قابل قبول برای رئال مادرید باشد. 

دیدار امشب می تواند رئال مادرید را به صدر جدول و یا حتی قعر جدول بفرستد. البته نکته امیدوار کننده برای لوس بلانکوس، تاریخ این تیم است! در واقع در شش مرتبه قبلی که رئال مادرید خود را در چنین جایگاهی دیده است، پیروز بوده است. در ادامه به بررسی نتیجه ها در این ۶ بازی می پردازیم.

گراس هاپرز 0 - 2 رئال مادرید در فصل ۹۵-۱۹۹۴  رئال مادرید 4 - 0 پورتو در فصل ۹۸-۱۹۹۷ رئال مادرید 2 - 1 اسپارتاک در فصل ۹۹-۱۹۹۸ روزنبورگ 0 - 1 رئال مادرید در فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ لوکوموتیو 0 - 1 رئال مادرید در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۲  آاس رم 0 - 3 رئال مادرید در فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۳

​​​​امشب هم مادریدی ها به آمار خود در تاریخ امیدوارند. باید صبر کنیم، تا ساعتی دیگر همه چیز مشخص خواهد شد! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم

در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان، عصر امروز چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه مصاف لایپزیش و دورتموند مصاف تیم‌های چهارم و پنجم جدول با نتیجه چهار بر یک به سود لایپزیش خاتمه یافت.

با این نتیجه شاگردان مارکو رز جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیت کردند و اختلافشان با دورتموند رده پنجمی به ۵ امتیاز افزایش یافت. اگرچه احتمال خیلی زیاد سهمیه لیگ آلمان در لیگ قهرمانان سال آینده ۵ سهمیه خواهد بود و زنبور‌ها هم راهی این مسابقات می‌شوند، اما در صورتی که همان چهار سهمیه باقی بماند، شاگردان ترزیچ احساس خطر خواهند کرد و خیال لایپزیش با این برد راحت شد.

اوپندا (۲۳)، ششکو (۴۶)، سیماکان (۴۶) و بائوم گارتنر (۸۰) برای لایپزیش و سانچو برای دورتموند گلزنی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، بایرن مونیخ رده دومی با گل‌های هری کین و اکیتیکه ۲-۱ اینتراخت فرانکفورت را شکست داد و وردربرمن با سه گل میزبانش آگزبورگ را برد و فرایبورگبا نتیجه ۲ بر ۱ از ولفسبورگ شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد