Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بسته داغ خبری سیاسی امروز شامل موضوعاتی همچون استفاده از تیربار اتوماتیک در ترور شهید فخری زاده، فوت آیت الله محمد یزدی، استفاده از سلاح ناتو برای ترور شهید فخری زاده، نظرات درباره چگونگی برگزاری انتخابات، پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت الله محمد یزدی، تحریم سفیر آمریکا در یمن توسط ایران، نقش سردار استوار در آزادسازی حلب و طرح نمایندگان مجلس برای رتبه بندی معلمان است که در ادامه می‌خوانید:

وقتی تیربار‌ اتوماتیک با هوش مصنوعی شهید فخری ‌زاده را ترور می‌کند

پس از ترور شهید فخری زاده نام سلاحی به نام تیربار اتوماتیک بر سر زبان‌ها افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله محمد یزدی دار فانی را وداع گفت

آیت‌الله محمد یزدی عضو سابق مجلس خبرگان امروز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

آمریکا با یک امضا از برجام خارج شد، بازگشت به برجام هم با یک امضا انجام می شود/ افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در بودجه سال آینده

رئیس جمهور از افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در بودجه سال آینده خبر داد.

استفاده از سلاح ناتو برای ترور شهید فخری زاده

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تشریح جلسه امروز مجمع، با اشاره به گزارش سرلشکر باقری گفت: سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده متعلق به ناتو است.

آیت‌الله یزدی از شاگردی امام خمینی (ره) تا استادی خبرگان رهبری

پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند که وقتی عالمی فقیه، رحلت کند در اسلام حفره‎ای ایجاد می‎شود.

نظر شما درباره چگونگی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ چیست؟

مخاطبان عزیز باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانند نظرات خود را درباره نحوه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط کرونایی، برای ما ارسال کنند.

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت الله محمد یزدی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد و پارسا آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی را تسلیت گفتند.

ایران سفیر آمریکا در یمن را تحریم کرد

جمهوری اسلامی ایران سفیر آمریکا در یمن را با صدور بیانیه‌ای تحریم کرد.

سردار استوار نقش مهمی در آزادسازی حلب داشت

همرزم سردار استوار محمودآبادی گفت که او مسئولیت‌های مختلفی بر عهده داشت که مهم‌ترین مسئولیتش ساماندهی ارتش سوریه در مقابل گروه‌های تکفیری بود.

طرح نمایندگان مجلس برای رتبه بندی معلمان

عضو کمیسیون آموزش مجلس از تدوین طرحی برای رتبه بندی معلمان خبر دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید فخری زاده شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری انتخابات ریاست جمهوری ترور شهید فخری زاده آیت الله محمد یزدی برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش

استاندار همدان، نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید استان شامگاه پنجشنبه در منزل شهید محمد رنجنوش، شهید تازه تفحص شده حضور یافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، استاندار همدان در دیدار با همسر و فرزندان شهید حاج محمد رنجنوش اظهار داشت: اگر امروز ایران‌اسلامی با قدرت و استقامت ایستاده و دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به برکت خون شهداست.

علیرضا قاسمی فرزاد تصریح کرد: اگر امروز در قلب آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی طنین انداز می‌شود به برکت خون شهداست و ما مدیون شهدایی هستیم که خون پاک خود را در راه اسلام، قرآن، تمامیت ارضی و مانایی کشور فدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین وصیت شهدا این است که امام و ولی‌فقیه را هرگز تنها نگذاریم، عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است که شرمنده شهدا نشویم، شهدایی که در جوانی با خداوند معامله و رضایت او را کسب کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه پیکر شهید رنجنوش نزدیک به 40 سال در غربت بود گفت: این شهید گرانقدر امروز به موطن خود بازگشته و ما خاک او را توتیای چشم خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، شهید محمد رنجنوش از شهدای جاویدالاثر تیپ 32 انصارالحسین(ع) است که 12 اسفند سال 65 در منطقه عملیاتی کربلای 5 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و از طریق انجام آزمایشات DNA تعیین هویت شد و پیکر مطهر شهید روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان بر روی دستان مردم مومن و شهیدپرور همدان تشییع و در گلزار شهدا خاکسپاری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش
  • اسم رمز ترور؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • اسم رمز ؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴