Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یادواره تلویزیونی شهدای مدافع حرم استان گیلان ساعت ۱۸ فردا (پنجشنبه ۲۰ آذر) برگزار و به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شود.

این مراسم با سخنرانی دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه است.

این یادواره تلویزیونی به یاد ۳ شهید آذر ماهی مدافع حرم گیلان، شهید یدالله قاسم زاده، شهید حبیب روحی و شهید سجاد عفتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شانزدهمین شهید مدافع حرم استان گیلان

شهید یدالله قاسم‌زاده، مدافع حرم اصالتا اهل رشت و ساکن تهران بود که روز دوشنبه اول آذر ماه ۱۳۹۵ حین عملیات مستشاری در حومه شهر حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره توسط تروریست‌های تکفیری به فیض شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم روز پنجشنبه ۴ آذر ماه در محله خزانه تهران تشییع و در قطعه ۵۳ بهشت زهرا (س) خاکسپاری شد.

ششمین شهید مدافع حرم استان گیلان

شهید حبیب روحی چوکامی از پاسداران نیروی دریایی سپاه بود که روز دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) هنگام عملیات مستشاری در منطقه حلب سوریه به فیض شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید روحی، شنبه ۲۱ آذر ماه ۹۴ همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) تشییع و در گلزار شهدای بقعه آقا بابا حسن دهستان چوکام در بخش خمام رشت به خاک سپرده شد.

هفتمین شهید مدافع حرم استان گیلان

شهید سجاد عفتی، متولد ۱۳۶۴ در کوچصفهان بود که از نوجوانی ساکن شهریار تهران شد.

شب یکشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۴ در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام جمعه ۴ دی ماه ۹۴ با حضور گسترده نمازگزاران در مصلای نماز جمعه شهریار تشییع و در گلزار شهدای کهنز این شهر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا شهدای مدافع حرم یادواره تلویزیونی مدافع حرم استان گیلان شهید مدافع حرم آذر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

علاوه بر جمع زیادی از کودکان و خانواده های آنان و شرکت کنندگان در این جشنواره، هنرمندانی همچون عادل بزدوده، وحید آقاپور مریم سعادت، حسن دادشکر، مهدی صبایی، هومن حاج عبداللهی، محمد بحرانی، رضا فیاضی، ماشاالله شاهمرادی زاده، ساقی زینتی، حسن دادشکر در‌ کنار محسن برمهانی معاون سیما، محمدرضا باطنی مدیر شبکه امید و حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از حاضران در این مراسم بودند.

در این نشست که با حدود ۹۰ دقیقه تاخیر آغاز شد، پس از قرائت آیاتی چند از قرآن‌ کریم توسط قاری خردسال و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، یک نمایش موزیکال کوتاه توسط سه بازیگر کودک اجرا شد.

در ادامه نمایش عروسکی کوتاهی توسط «خاله گلی» و گودرز اجرا شد.

در ادامه این نشست، محسن برهانی معاون سیمای رسانه ملی پشت تریبون آمد و عنوان کرد: باید از همه کسانی که این رویداد مهم رسانه ای را برای دومین بار برگزار کردند تشکر کنم.

وی اظهار کرد: در دورانی که تولید محصول برای خردسالان و کودکان به سمت پویانمایی و واقعیت مجازی رفته است، کمک به این‌گونه تولید محتوای کودک‌ کار بزرگی است. از آقای باطنی و دبیر جشنواره سپاسگزارم که رویدادی را برگزار کردند که بیست میلیون نفر از کودکان و خردسالان ما با رای دادن در آن مشارکت کردند.

وی اظهار کرد: امیدوارم سال آینده این رویداد به صورت بین المللی برگزار شود، چرا که خلا آن در منطقه احساس می شود چراکه در کشورهای دیگر هم بحث نمایش عروسکی با آمدن ابزارهای رایانه ای کم رنگ شده است.

معاون سیما گفت: امروز قرار بود آقای جبلی ریاست محترم سازمان هم در این مراسم حضور داشته باشند که به خاطر کار غیر مترقبه ای که پیش آمد از بنده خواستند تا به نمایندگی از ایشان در این جمع صمیمانه و پرنشاط حاضر شوم.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

سید مرتضی حسینی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال