Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری مسابقات آزاد بین المللی تیراندازی مصر آرمینا صادقیان تیرانداز المپیکی کشورمان در رشته تفنگ بادی جوانان موفق به کسب مقام قهرمانی شد و 4 تفنگدار ایران در بخش آقایان و بانوان راهی فینال بزرگسالان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها امروز در بخش تفنگ بادی دختران جوان با حضور 51 ورزشکار دنبال شد که در نهایت آرمیناصادقیان تنها نماینده کشورمان در این ماده توانست با پشت سر گذاشتن حریفان قدرتمند خود به مقام قهرمانی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش تیراندازان کشورهای هندوستان و اوکراین به مقام دوم و سومی دست یافتند.

این در حالی است که در رشته تفنگ بادی آقایان بزرگسال، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان دو نماینده شایسته کشورمان در مرحله مقدماتی با قرارگرفتن در جایگاه های چهارم و ششم راهی فینال شدند و دیگر نماینده کشورمان امیرمحمد نکونام با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم به کار خود پایان داد.در این ماده 67 تیرانداز حضور داشتند. مرحله مقدماتی تفنگ بادی بانوان بزرگسال نیز با حضور 40 تیرانداز پیگیری شد که در پایان نجمه خدمتی با کسب بالاترین امتیاز به عنوان نفر اول راهی فینال شد و فاطمه کرم زاده نیز به عنوان نفر ششم جواز حضور در فینال را دریافت کرد. این مسابقات فردا 20 آذرماه در بخش تپانچه بادی آقایان و بانوان پیگیری می شود و در روزجمعه 21 آذر فینال دو بخش تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان بزرگسال برگزار خواهد شد. طبق توافق نمایندگان کشورها در جلسه فنی این رقابتها تصمیم بر این شد که از هر کشور دو تیرانداز جواز حضور در فینال را داشته باشند. مسابقات آزاد تیراندازی بین المللی مصر از 19 تا 21 آذرماه در رشته های تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور220 ورزشکار از 17کشور دنیا به صورت آنلاین درحال برگزاری است.   انتهای پیام؛ 

منبع: دانا

کلیدواژه: آقایان و بانوان بادی آقایان راهی فینال تفنگ بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی ، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد. در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت : حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش کشور بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر محترم ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته های ورزشی است و انشالا در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود ، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی نمود و برای تیم ملی هاکی بانوان آرزوی موفقیت در مسابقات آسیایی پیش رو کرد.

بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور جناب اسبقیان معاون محترم وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم . ایشان از جنس ورزش هستند و سابقه قهرمانی رشته دومیدانی را دارند و پیشینه درخشان در ورزش کشور از جمله ریاست چندین فدراسیون از جمله دومیدانی ، قایقرانی، ژیمناستیک، جانبازان و مدیر کل ورزش چندین استان ، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها ، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و اکنون نیز معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای را دارا میباشند.

قدیمی افزود: ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

خاطر نشان میگردد رقابت های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی بانوان از ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت ها میشوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902440

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس