Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیادت امنیت پایدار و نسبی کشور را مدیون بیداری و تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی دانست و گفت: کشور ما به برکت انقلاب، سپاه، بسیج و نیروهای نظامی مقتدر و با صلابت انتظامی از امنیت نسبی برخوردار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» امروز (19 آذر) در نخستین دیدار خود با تعدادی از خانواده های درگیر و آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا با بیان اینکه حمایت از خانواده های آسیب دیده از این بیماری ضروری است، اظهار کرد: تا زمانی که این ویروس دامن جامعه را گرفته و کسانی از این طریق آسیب دیدند، باید به فکر آنها بود و اجازه ندهیم کسی زیان ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه پاتاوه گفت: در حال حاضر نیز در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی تحمیل شده بر کشور، باید با همدلی و اتحاد بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

 

حجت الاسلام سیادت در دیدار خانواده های آسیب دیده از کرونا با توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت ‌نکردن موازین بهداشتی در شرایط کرونا را تضییع حق‌الناس دانست و ادامه داد: همه موظف هستیم که موازین بهداشتی را رعایت کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه بیرون رفتن از منزل در زمان بیماری، تفریح و در اجتماع شرکت کردن ضرر دارد، گفت: با این کارها خود و دیگران را گرفتار می‌کنیم.

در پایان بسته‌های حمایتی امام جمعه پاتاوه نیز به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا اهدا شد.
 

**امام جمعه پاتاوه همچنین به اتفاق رئیس ستاد نماز جمعه و مدیر دفتر طی دیدار خود در محل نمازخانه کلانتری شهر پاتاوه حضور یافتند و پس از ادای احترام به تمثال و مقام شامخ شهدای ناجا که در عرصه نظم و امنیت تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند، پس از قرائت فاتحه و علو درجات برای این شهیدان والامقام، در نماز جماعت ظهر و عصر پرسنل کلانتری شرکت کردند.

 

وی پس از اقامه نماز جماعت در گفت و گوی صمیمی با فرماندهی و پرسنل کادر و وظیفه کلانتری به ایراد سخن پرداخت و به سخنی از مولا علی علیه السلام اشاره و ابراز داشت: امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند«مرزداران و نگهبانان را از لحاظ اقتصادی و معیشتی تامین نماید تا بتوانند بهتر مسائل مردم را پیگیری نمایند».

 

حجت الاسلام سیادت گفت: امام سجاد (علیه السلام) با وجود اینکه مرزداران زمان خود از ظالمین و ستمکاران بودند برای آنها دعا می کرد و این نشان از از آن دارد کسانی که نگهبان و محافظ امنیت این کشور هستند، از با ارزش ها هستند و باید قدر دان نیروی انتظامی باشیم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه از لسان مبارک امام علی علیه السلام افزود: «سلامتی و امنیت دو نعمت است تا انسان آنها را از دست ندهد.

 

وی به مبارزه نیروی انتظامی با اشرار اشاره کرد و یادآور شد: ناجا برای حفظ امنیت کشور اسلامی مان شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب نموده و اینها شهیدان راه امنیت هستند و به فرموده پیامبر عظیم الشآن اسلام «منطقه ای که امنیت در آن نباشد، فاقد برکت علمی و اخلاقی است و مردم احساس آرامش و امنیت ندارند».

 

حجت الاسلام سیادت ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی پرسنل ناجا، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند«مردم عزیز ما قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران به خود و کشور هستند و امروز اقتدار و مهربانی را توأمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احساس می‌کنند و از ابتکارات ناجا در برخورد با منکرات استقبال می‌کنند».

 

امام جمعه پاتاوه گفت: اگر ما و مردم قدردان شما نباشیم که هستیم، امام زمان (عج) همانند امام سجاد علیه السلام برای شما دعا می کند که این خود از ارزش ها است.

 

حجت الاسلام سیادت امنیت پایدار و نسبی کشور را مدیون بیداری و تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی دانست و اظهار کرد: کشور ما به برکت این انقلاب، سپاه، بسیج و نیروهای نظامی و مقتدر و با صلابت انتظامی در ایران اسلامی و کل دنیا از امنیت نسبی برخوردار است.

 

وی از فرمانده انتظامی پاتاوه خواست مقدمات نشستی با فرماندهی انتظامی استان جهت بیان درخواست ها (استقرار پلیس راهور) در شهر پاتاوه به جهت حساسیت، تردد و عبور و مرور وسائط نقلیه شمال جنوب کشور در مسیر شهر پاتاوه را فراهم کنند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی پاتاوه امام جمعه کرونا ناجا امنیت امام جمعه پاتاوه نیروهای نظامی آسیب دیده علیه السلام شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟