Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@10:20:41 GMT

فرمانده انتظامی سقز درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۲۳۰۹

فرمانده انتظامی سقز درگذشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ حمید رضایی فرمانده انتظامی سقز به علت ابتلا به ویروس کرونا صبح امروز چهارشنبه درگذشت.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان در پی در گذشت سرهنگ رضایی پیام تسلیت صادر کرد که در آن آمده است:

"با نهایت تاسف و تاثر درگذشت ناگهانی همکار عزیزمان، مجاهد فی سبیل الله جناب سرهنگ رضایی را به بیت مکرم آن مرحوم وکلیه همکاران تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم؛ خدمات صادقانه وتلاش مخلصانه ایشان درلباس ناجا وسنگر خدمت برکسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره‌ای نیست و از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبرجمیل و اجری جزیل را مسالت دارم. "

کامل کریمیان فرماندار ویژه سقز نیز در پیامی درگذشت سرهنگ رضایی فرمانده انتظامی این شهرستان را به دلیل مبتلا به بیماری منحوس کرونا را تسلیت گفت که متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

درگذشت یار همراه و شفیق، امین مردم و نیروی خدوم مردمدار، فرمانده انتظامی شهرستان سقز، باعث تالم و غم فراوان برای اینجانب شد.

خاطره مرحوم سرهنگ رضایی، فرمانده شجاع، تلاشگر و سخت کوش نیروی انتظامی شهرستان سقز که همراه نیرو‌های سبزپوشان انتظامی و سایر نیرو‌های خدوم جهت ارتقای امنیت پایدار از هیچ کوششی دریغ نورزیدند، از اذهان مردم متدین و فرهنگی این شهرستان فراموش نخواهد شد.

درگذشت این عزیز از دست رفته را به خانواده بزرگ نیروی انتظامی، نیروها، کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی، پلیس راهور، پلیس راه، مبارزه با مواد مخدر، آگاهی، یگان ویژه و مجموعه نیرو‌های خدوم یگان‌ها و پاسگاه‌های مستقر در شهر‌ها و مناطق روستایی و مرزی شهرستان سقز و خانواده عزیز آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل خواستارم.

سرهنگ رضایی مدت یک سال قبل فرماندهی انتظامی شهرستان سقز را برعهده گرفت و در طول خدمت، با تلاش و کوشش از قاچاق مواد مخدر و کاهش چشم گیر سرقت‌های بزرگ در این شهرستان جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس پیام تسلیت فرمانده انتظامی شهرستان سقز سرهنگ رضایی آن مرحوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره  در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر  با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوانی 28 ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد برای تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، تاکید کرد: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان وجوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت