Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور مسئول دفتر و مشاور نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی از زحمات، همکاری و همدلی مجموعه شرکت زغال سنگ به ویژه مدیر عامل شرکت قدردانی شد.

نورالدینی مسئول دفتر نماینده زرند و کوهبنان ضمن قدردانی از زحمات مدیر عامل شرکت زغال سنگ، وجود مدیری دلسوز و خدمتگذار را شایسته قدردانی دانست و افزود: خدا را شاکریم که روز به روز مشکلات متعدد کارگران مرتفع و فضای صمیمانه ای بوجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری مشاور نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی هم با توجه به موقعیت مهم اجتماعی شرکت معادن زغال سنگ کرمان خدمت رسانی به مجموعه کارگران را عبادت دانست و گفت: پتانسیل زغال سنگ در زرند و کوهبنان اصلی ترین عامل اشتغال است.

نیک طبع مدیر عامل شرکت زغال سنگ نیز گفت: وجود شریعتی نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان، عامل بسیار بزرگی در زمینه رفع مشکلات متعدد مجموعه زغال سنگ بوده و خواهد بود.

 او ضمن قدردانی از همکاری و همیاری عفت شریعتی تصریح کرد: نماینده مردم زرند و کوهبنان و همچنین نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به صورت ویژه در زمینه حمایت از معادن زغال سنگ همراه هستند که این مورد از الطاف همیشگی این عزیزان است.

در پایان این جلسه با اهدای یک جلد دیوان حافظ و لوح تقدیر از طرف نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز بهداشت زرند و کوهبنان از مدیر عامل شرکت قدردانی شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زغال سنگ نمایندگان مجلس اشتغال پایدار مجلس شورای اسلامی مدیر عامل شرکت زرند و کوهبنان نماینده مردم زغال سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • بورسیه با تضمین اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد توسط یک شرکت همه‌فن حریف
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور