Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@03:16:44 GMT

دستگیری مدل تکیه معاون الملک

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۲۳۱۶

صراط:

حسن حیدری رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت : پس از انتشار تصاویر و کلیپی از یک اقدام هنجارشکنانه و نامناسب در محوطه تکیه معاون الملک کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش تسنیم او گفت : مأموران پلیس امنیت عمومی پس از بررسی جوانب مختلف، شناسایی عوامل دخیل در این اقدام هنجارشکنانه و غیراخلاقی را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل سکونت خانمی که به عنوان مدل مقابل دوربین‌های فیلمبرداری و تصویربرداری قرار گرفته بود، شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

حیدری ادامه داد: در همین راستا و طی روز‌های گذشته تصویربردار این هنجارشکنی نیز دستگیر شده بود.

او با ابراز تأسف از هنجارشکنی صورت گرفته آن هم در مکانی که سال‌ها است محل برپایی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان است، گفت: پلیس این ساختارشکنی‌ها را برنتافته و قاطعانه با آن برخورد می‌کند.

حیدری گفت: برخورد با عوامل بروز این هنجارشکنی جز خواسته‌ها و مطالبات مردم شریف و شهیدپرور کرمانشاه است و پلیس وظیفه خود می‌داند با چنین افرادی برخورد‌های قانونی را به عمل آورد .

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حسن حیدری کرمانشاه پلیس امنیت عمومی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز پنجشنبه «علی تیشه کنی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «حامد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروز آباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • برخورد خشن سه پلیس آمریکا با دانشجوی دختر + فیلم
  • سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان کرمانشاه
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر