Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان ها با استناد به نوشته های ضد اسلامی عامل بمب گذاری در مسجد بلومینگتون که اهل ایلینوی است و شهادت وکلای مدافع از هیئت منصفه دادگاه خواستند تا عامل بمب گذاری در مسجد «دارالفاروق» در سال ۲۰۱۷ میلادی را محکوم کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « kstp»،دادگاه بررسی بمب گذاری در مسجد «بلومینگتون» پشت درهای بسته تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان ها با استناد به نوشته های ضد اسلامی  عامل بمب گذاری که اهل ایلینوی است و شهادت وکلای مدافع از هیئت منصفه دادگاه خواستند تا عامل بمب گذاری در مسجد «دارالفاروق» بلومینگتون در سال 2017 میلادی را محکوم کند.

 

در بحث های پایانی دادگاه «مایکل هری» 49 ساله ، دادستان ها تاکید کردند که شواهد با اکثریت قاطع نشان می دهد که چگونه و چرا هری طرح بمب گذاری در مسجد الفاروق را اجرایی کرد.

 

برخی شواهد ارائه شده توسط دولت به هیئت منصفه شامل خریدهایی است که برای ساختن مواد منفجره توسط متهم انجام شده است.

 

دادستان های فدرال چندی پیش پس از انجام تحقیقات اعلام کردند که رهبر یک گروه ضد دولتی در «ایلینوی» و عامل اصلی حمله سال 2017 میلادی به یک مسجد در «مینه سوتا» این اقدام را با انگیزه نفرت از مسلمانان انجام داده است.

 

دادستان های فدرال در گزارش خود در این زمینه تاکید کردند که همه موضوع این پرونده نفرت،غرض ورزی و تعصب بوده است و هری با این انگیزه ها اقدام به بمب گذاری در مسجد کرده است.

 

گفتنی است، درست یک روز پس از سومین سالگرد بمب گذاری در مسجد «دارالفاروق» امام جماعت این مسجد در سال جاری میلادی مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه شانه زخمی شد.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادگاه بمب گذاری بمب گذاری در مسجد عامل بمب گذاری دادستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تأکید کرد و گفت: دادگاه‌های صلح در کرمان طی ماه‌های آینده راه‌اندازی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام محمد امیر ابراهیمی در همایش رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان اظهار کرد: ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده در شرق استان با صلح و سازش مختومه شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته شوراهای حل اختلاف در شرق استان ۲۱ هزار و۵۷۴ فقره پرونده را با صلح و سازش مختومه کرده‌اند، افزود: شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعاً به ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی کرده و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد است.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان با تأکید بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه، از راه‌اندازی دادگاه‌های صلح در کرمان طی ماه‌های آینده خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۶ هزار و ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در پنج حوزه قضائی شرق استان کرمان وارد و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه شده است.

وی با اشاره به فعالیت شعبه شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم بیان کرد: در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شوراها وارد و ۱۱۴ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی یادآور شد: طی سال گذشته تعداد ۱۶ زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

کد خبر 749712

دیگر خبرها

  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • شاید لازم باشد مهندسان دروس علوم انسانی را پاس کنند!
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان