Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@05:48:00 GMT

محرومیت سهیلا و شهربانو منصوریان بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۲۴۳۲

فدراسیون ووشو، محرومیت خواهران منصوریان را بخشید.

شهربانو و سهیلا منصوریان از سوی فدراسیون ووشو بخشیده شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسيون ووشو، کميته استيناف فدراسيون ووشو پس از درخواست تجديدنظرخواهي سرکار خانم «سهيلا منصوريان» نسبت به راي کميته انضباطي فدراسيون ووشوي جمهوري اسلامي ايران، مطابق با ماده 9 آيين نامه انضباطي و تقاضاى حاکي از تعهد براي عدم تکرار خطاي گذشته، نگاه حمايتي فدراسيون ووشو نسبت به قهرمانان و همچنين فقدان سابقه محکوميت قطعي در رکن قضايي ووشو، محروميت باقي مانده ايشان را مورد بخشش قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين در خصوص تجديد نظرخواهي سرکار خانم «شهربانو منصوريان» نسبت به راي کميته انضباطي، با توجه به تقاضاي حاکي از تعهد براي عدم تکرار خطاي گذشته، نگاه حمايتي نسبت به قهرمانان و افتخارآفرينان ووشو و فقدان سابقه محکويت قطعي در رکن قضايي ووشو، محروميت باقي مانده ايشان به مدت يک سال به حالت تعليق درآمد.

کميته استيناف فدراسيون ووشو در خصوص درخواست تجديدنظرخواهي خانم‎ها «هاجر نصيرى زاده» ،«فرزانه قيصرى» و «معصومه اژدر بروجردى» نسبت به راي کميته انضباطي هيئت ووشو لرستان، پس از بررسي محتويات پرونده و استدلال مندرج در راي صادره ، ايراد وارده بر دادنامه معترض عنه را وارد دانسته و راي صادره در خصوص تنزيل درجه داوري ايشان را ابطال نبود.

در خصوص الباقي راي صادره ايراد و اعتراض موثري که خدشه بر دادنامه وارد نيامد، به عمل نيامده مستندا به آئين نامه انضباطي، ضمن رد اعتراض دادنامه صادره را تائيد مي‌نمايد و لازم الاجرا مي‎باشد.

 

همچنین بخوانید:

شهربانو و سهیلا منصوریان، محروم شدند فدراسیون ووشو: اقدامات خواهران منصوریان ضد منافع ملی و رفتارهای خارج از شأن یک ورزشکار ملی بود  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز  با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

عصر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش کشورمان در فینال وزن منهای ۷۵ کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب نشان طلا شد.

منصوریان برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی