Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه دیدار‌های هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم پاریسن ژرمن و آتالانتا با پیروزی برابر رقبا راهی دور حذفی شدند. خبرگزاری میزان - دیدار تیم‌های پاریسن ژرمن و باشاک شهیر ترکیه از هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ در حالی امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۱:۲۵ برگزار شد که این بازی شب گذشته به دلیل توهین نژاد پرستانه داور چهارم به کمک داور تیم ترکیه‌ای نیمه تمام مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان این بازی که امروز دوباره برگزار شد پاریسن ژرمن موفق شد با هت ریک نیمار و دبل امباپه با نتیجه پر گل ۵ بر یک برابر باشاک شهیر به پیروزی رسید تا شاگردان توخل با رساندن مجموع امتیازاتسان به عدد ۱۲ و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیگ به عنوان صدرنشین گروه H راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

در این بازی نیکار در دقایق ۲۱، ۳۸ و ۵۰ و امباپه در دقایق ۴۲، ۴۲ برای پاریسی‌ها گلزنی کردند و تک گل باشاک شهیر را توپال در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند.

همچنین از گروه D دو دیدار همزمان از ساعت ۲۱:۲۵ برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم لیورپول در خانه میتیلند با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد، اما شاگردان یورگن کلوب که پیش از این صعودشان به دور حذفی قطعی شده بود با ۱۳ امتیاز جایگاهشان در صدر این گروه را تثبیت کردند. در این بازی محمد صلاح در دقیقه ۲ برای لیورپول و الکساندر شولز در دقیقه ۶۰ برای میتیلند گلزنی کردند.

اما در حساسترین بازی این گروه تیم آژاکس در ورزشگاه یوهان کرایف در حالی میزبان آتالانتا بود که نماینده هلند برای صعود به جمع شانزده تیم دور حذفی محکوم به پیروزی در این بازی خانگی بودند، اما در پایان این آتالانتا بود که با تک گل لوئیس موریل در دقیقه ۸۵ موفق شد ضمن پیروزی در این بازی با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور حذفی شود.

آژاکس هم با ۷ امتیاز در رده سوم گروه D ایستاد و جواز حضور در دور حذفی لیگ اروپا را کسب کرد.

 

 و یشتر بخوانید: آتش بازی رونالدو برابر بارسا در نیوکمپ/ تداوم باخت‌های زنیت در حضور آزمون در شب شکست تلخ منچستر

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا پاریسن ژرمن باشاک شهیر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا پاریسن ژرمن باشاک شهیر لیگ قهرمانان اروپا پاریسن ژرمن باشاک شهیر دور حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم

شانس شاگردان یورگن کلوپ برای فتح لیگ برتر انگلیس، با قبول دومین بازی بدون برد متوالی کمتر از قبل شد.

به گزارش مشرق، در آغاز هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیک لندن تیم‌های فوتبال وستهام و لیورپول برابر یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت.

جارود بوون در دقیقه ۴۳ گل نخست را برای وستهام به ثمر رساند اما لیورپول نه تنها گل خورده را در دقیقه ۴۸ توسط اندرو رابرتسون پاسخ داد بلکه به لطف گل به خودی آلفونسو آرئولا، دروازه‌بان تیم وستهام در دقیقه ۶۵ از حریف پیش افتاد. این گل اما منجر به پیروزی لیورپولی‌ها نشد چرا که مایکل آنتونیو در دقیقه ۷۷ کار را برای وستهام به تساوی کشاند.

این بازی یک حاشیه هم داشت که درگیری لفظی شدید محمد صلاح ستاره مصری لیورپولی‌ها با سرمربی‌اش یورگن کلوپ در کنار زمین هنگام ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی بود طوری که هم‌تیمی‌اش داروین نونیز برای پایان دادن به آن مداخله کرد.

لیورپول که هفته گذشته نیز بازی معوقه‌اش در دربی مرسی‌ساید را به اورتون باخت، با قبول این تساوی ۷۵ امتیازی ماند و پایین‌تر از منچسترسیتی و آرسنال در رده سوم باقی ماند. این در حالیست که آرسنال با یک بازی کمتر (نسبت به لیورپول) و ۷۷ امتیاز و منچسترسیتی با دو بازی کمتر و ۷۶ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. این بدان معناست که فاصله لیورپول با صدر جدول به صورت بالقوه می‌تواند به ۷ امتیاز افزایش پیدا کند، آن هم در شرایطی که این تیم سه بازی دیگر تا پایان فصل فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم