Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، سرتیپ ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی بامداد پنجشنبه گفت: نیروی دریایی ائتلاف عصر چهارشنبه با زیر نظر گرفتن تلاش شبه نظامیان حوثی پی برد که آنها قصد دارند عملیاتی را در جنوب دریای سرخ با استفاده از دو فروند قایق بمب گذاری شده انجام دهند.

وی افزود: این ۲ قایق بمب گذاری شده که تهدیدی برای امنیت منطقه ای و بین المللی و مسیرهای حمل و نقل دریایی و تجارت جهانی بود، منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامی سعودی ادعا کرد که حوثی ها از استان الحدیده به عنوان محلی برای شلیک موشک های بالستیک، رهاسازی هواپیماهای بدون سرنشین و هدایت قایق های بمب گذاری شده و قابل کنترل از راه دور استفاده می کنند.

وی همچنین نیروهای یمنی را به کاشت مین های دریایی و نقض قانون بین الملل و مفاد توافقنامه استکهلم درباره آتش بس در الحدیده متهم کرد.

دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله در مذاکرات صلحی که ۲۲ آذر ۹۷ در استکهلم پایتخت سوئد انجام شد، به توافق‌هایی درباره استان‌های ساحلی الحدیده و تعز از جمله اجرایی شدن آتش ‌بس در الحدیده دست یافتند؛ اما این توافق‌ها با توجه به اختلاف‌های ۲ طرف بر سر جزئیات آن، اجرا نشده است. 

محاصره و تداوم درگیری، موجب شده بیشتر یمنی‌ها محتاج کمک‌های انسانی باشند.

عربستان به همراه امارات متحده عربی و برخی کشورهای دیگر عربی ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با تشکیل ائتلاف به اصطلاح عربی، تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کرد اما ظرف پنج سال گذشته سایر همپیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند.

در طول این سال‌ها، هزاران شهروند یمن که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، بر اثر حملات هوایی جنگنده‌های سعودی جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها جنبش انصارالله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنبش انصارالله جنبش انصارالله اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ گمانه‌زنی‌های اخیر مبنی بر احتمال ماندنی شدن سرمربی فعلی این تیم را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستین فروند مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ از ادامه پیدا کردن گمانه‌زنی‌ها درباره آینده توماس توخل و احتمال ابقای او به عنوان سرمربی بایرن مونیخ جلوگیری و تأکید کرد که امکان ندارد مرد آلمانی فصل بعد هم سرمربی باواریایی‌ها باشد.

چندی قبل اعلام شده بود که توخل در پایان فصل برکنار می‌شود و رانگنیک جای او را می‌گیرد اما کمی بعد با منتفی شدن حضور رانگنیک، زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال ابقای توخل شنیده شد که گویا خود او نیز نسبت به وقوع آن بی‌میل نیست.

فروند اما خیال مخالفان توخل را از بابت ماندن او آسوده کرد و گفت: به هیچ وجه امکان ندارد که تومای توخل فصل اینده به کار خود در بایرن مونیخ ادامه دهد.

توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد

تأکید فروند بر نماندن توخل پس از آن صورت گرفت که هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ نیز در خصوص آینده کادر فنی باواریایی‌ها شفاف‌سازی کرد. او اظهار داشت: توافق ما با توماس توخل همچنان پا برجا است. من اطمینان دارم که ما یک مربی خوب را معرفی خواهیم کرد. فعلاً در حال ارزیابی شرایط هستیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

با وجود تأکید مدیران باشگاه بر رفتنی بودن توخل، خود او احتمال ماندنش را رد نمی‌کند. توخل که تا پایان فصل جاری با بایرن مونیخ قرارداد دارد، پس از باخت روز گذشته مردانش برابر اشتوتگارت گفت: ما توافقی کرده‌ایم که نمی‌توان تغییرش داد اما وقتی دو طرف راضی باشند، هر توافقی قابل تغییر است همان طور که توافق کردیم قراردادمان زودتر از موعد به پایان برسد. با این حال اوضاع فعلاً تغییری نکرده است و توافقی که انجام دادیم پابرجا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است