Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@14:29:44 GMT

زیدان: این کامل ترین بازی فصل مان بود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۳۱۲۸

زیدان: این کامل ترین بازی فصل مان بود

زین الدین زیدان از باز یخوب شاگردانش پس از برتری بر گلادباخ تمجید ویژه ای کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که هفته پیش و در پی شکست 2-0 از شاختار در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار داشت و زین الدین زیدان نیز سایه اخراج را بالای سر خود می دید، ابتدا با برتری در زمین سویا روحیه گرفت و سپس امشب با برتری 2-0 بر گلادباخ توانست به عنوان تیم اول راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو گل رئال را کریم بنزما با ضربه سر به ثمر رساند.

 

زین الدین زیدان در پایان بازی گفت:« به طرز فوق العاده ای خوشحالم. هدف ما پیروزی و صعود بود و در نهایت اول گروه هم شدیم. نمایشی استثنایی و تماشایی داشتیم و از دقیقه یک تا 90 تمرکزمان را حفظ کردیم. فکر می کنم این کامل ترین بازی فصل ما بود و از هر نظر عالی بودیم.»

 

نوسان های رئال:« کریم امشب به همین موضوع اشاره کرد. من خودم هم بازیکن بودم و نمی توان همواره خوب بازی کرد و این غیرممکن است. همیشه هدف ما ارائه نمایبشی خوب است ولی گاهی نمی شود.»

 

جواب دادن رئال در روزهای سخت:« بله اما اینطور نیست که فقط تحت فشار خوب نتیجه بگیریم. امسال هم نمایش های خوب دیگری داشته ایم. رئال خصوصیت خاص خود را دارد و می داند در میدان های دشوار چطور بازی کند و نتیجه بگیرد. وقتی باید برنده شویم تمامی توان مان را می گذاریم.»

 

روحیه گرفتن بازیکنان یا مربی؟:« هر دو روحیه گرفتیم چون در یک قایق هستیم. برای بازیکنانم خوشحالم و مهمتر از همه آنها هستند. من وظیفه ام مهیا کردن بازیکنان است تا در زمین مبارزه کنند و بجنگند. برای شان خوشحالم.»

 

اول شدن:« این برای مان خیلی مهم بود و البته هدف ما در مجموع صعود بود. اولین بار است با مربیگری من تیم اول گروه می شویم.»

 

بازی با اتلتیکو:« انتظار بهترین نسخه از خودمان را دارم. استراحت می کنیم و سپس به اتلتیکو فکر خواهیم کرد.»

 

زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی نوشاد عالمیان کامل نشد/ ۱۷ هزار دلار جایزه ملی‌پوش شایسته تنیس روی میز ایران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله یک هشتم پایانی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با جدال نوشاد عالمیان از ایران و لین شیدونگ از چین پیگیری شد.

این مسابقه حساس در گیم اول با نتیجه ۱۱ بر ۷ به سود حریف چینی دارنده رنکینگ ۱۵ دنیا خاتمه یافت.

در گیم دوم عالمیان با شایستگی توانست ۱۱ بر ۸ این گیم را به سود خود به پایان برساند و کار به تساوی کشیده شود.

در گیم سوم کار نزدیک و پایاپای پیش رفت اما در نهایت لین شیدونگ جوان توانست ۱۵ بر ۱۳ پیروز این گیم شود و نتیجه بازی را ۲ بر ۱ به سود خود کند.

گیم چهارم این بازی بازهم با سرویس های ویرانگر عالمیان آغاز شد اما در ادامه لین شیدونگ از سرعت بالای خود استفاده کرد و توانست ۱۱ بر ۹ در این گیم نیز به پیروزی دست یابد تا در مجموع با حساب ۳ بر ۱ این بازی را به سود خود به پایان ببرد.

عالمیان با حذف در مرحله ۱/۸ پایانی مسابقات گرند اسمش عربستان، ۱۷ هزار دلار جایزه نقدی و ۴۰۰ امتیاز رنکینگ به اندوخته امتیازات خود اضافه کرد.

هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی بود.

مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با حضور بزرگان پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر ریاض در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شگفتی نوشاد عالمیان کامل نشد/ ۱۷ هزار دلار جایزه ملی‌پوش شایسته تنیس روی میز ایران
  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!