Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@05:49:50 GMT

حمایت بسیج چند مجتمع هسته ای از مصوبه مجلس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۳۲۹۱

حمایت بسیج چند مجتمع هسته ای از مصوبه مجلس

 

به گزارش تابناک، متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنينَ
و آن‌ها که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.
(سوره مبارکه عنكبوت آیه ۶۹)
اینک که نتیجه مذاکرات چند ساله در مسیر رفع تحریم‌هاي ظالمانه عليه ملت ايران به نتیجه‌ای نرسیده، مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آن‌ها پیش روی ما باز است و توفیق در آن مستلزم عزم و اتحاد ملی می‌باشد؛ راهي كه با تلاش‌هاي علمي و فني دانشمند هسته‌اي و دفاعي، شهيد فخري‌زاده عزيز و ساير شهداي هسته‌اي طي شده و توسط همرزمان ايشان ادامه خواهد يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ما صادرکنندگان این بیانیه، طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» را که پس از طی مراحل قانونی و تصویب شورای نگهبان به صورت یک قانون لازم‌الاجرا به دولت محترم ابلاغ شده و تأييد كارشناسي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي را هم به دنبال داشته است، اجرایی دانسته و گامی مؤثر در جهت توسعه صنعت هسته‌ای كشور و افزايش اقتدار ملي در مقابل تحریم‌های مستكبران مي‌دانيم.
از این رو ما بسیجیان و جهادگران فعال در صنعت هسته‌ای، به منظور ادای تکلیف خود از هیچ تلاش و کوششی به منظور اجرای اقدامات مقرر در قانون مذکور و مطالبه تحقق دقیق و بهنگام آن فروگذار نكرده و در پاسخ به گستاخي اخير سه كشور اروپايي، از رئيس جمهور محترم، مقامات مربوطه و مديران سازمان انرژي اتمي مي‌خواهيم با اطمينان به وعده الهي «وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا» با همت و شجاعت نسبت به اجراي صحيح و كامل اين قانون اقدام نمايند.
19 آذر ماه 1399
- بسيج مجتمع غني‌سازي شهيد مهندس مصطفي احمدي‌روشن (نطنز)
- بسيج مركز سوخت هسته‌اي اصفهان
- بسيج سيدالشهداء شركت تسا
- بسيج شهيد شهرياري مجتمع شهيد سپهبد قاسم سليماني شركت تسا
- بسيج مجتمع آب‌سنگين خنداب اراك
- بسيج مجتمع شهيد رضايي‌نژاد (اردكان)
- بسیج شهید قشقایی (تهران)
- بسيج شركت مهندسي استخراج و اكتشاف
- بسيج مركز تحقيقات سلامت و كشاورزي البرز

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آیت الله یزدی علی اصغر زارعی روح الله زم بسیج اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آیت الله یزدی علی اصغر زارعی روح الله زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

سازوکار مجلس برای پرداخت بیمه کارگران ساختمانی را اینجا بخوانید.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

خبر موافقت مجلس با ارجاع اختلاف شرکت‌های توانیر ایران و گنت ترکیه به داوری را هم اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشا و درس‌آموز است
  • جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد