Web Analytics Made Easy - Statcounter

 منابع سوری گزارش دادند که مردم این کشور در اعتراض به اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی تظاهرات بر پا کرده‌اند

منابع خبری اخیرا گزارش دادند که رژیم صهیونیستی برای ساخت توربین در جولان اشغالی برخی از راه‌های اصلی را به روی کشاورزان منطقه بسته و مانع ورود آنها به زمین‌های کشاورزی‌شان شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»، اهالی منطقه تأکید کرده‌اند جولان را به «قبرستان» اشغالگران تبدیل خواهند کرد و به آنها اجازه نخواهند داد که سرزمین‌شان را از آنها بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار شبکه المیادین در ادامه گزارش داد که اشغالگران از گاز‌های سمی برای متفرق کردن اهالی معترض منطقه استفاده کرده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است که در پی تعرض صهیونیست‌ها، چند تن مجروح شده‌اند و نیروهای امدادی به محل اعزام شده‌اند.

المیادین همچنین نوشت که برخی از تظاهرات‌کنندگان موفق شده‌اند به خطوط تماس با اشغالگران برسند.

اهالی منطقه تأکید کرده‌اند «به کسی اجازه نخواهیم داد که بر سرزمین ما سیطره پیدا کند. ما در سرزمین عربی و سوری خود جان خواهیم داد».

«مدحت صالح» مدیر دفتر جولان در دولت سوریه نیز در گفت‌و‌گو با شبکه المیادین در این خصوص تأکید کرد که رژیم صهیونیستی حق ندارد، هیچ گونه تغییری در جولان اشغالی ایجاد کند زیرا این منطقه متعلق به عرب‌ها و مردم سوریه است.

او در ادامه همچین با انتقاد از موضع اتحادیه عرب در این خصوص گفت: «موضع اتحادیه عرب در قبال جولان شرم‌آور است و جامعه بین‌الملل باید به اسرائیل فشار بیاورد».

صالح همچنین تأکید کرد که مردم سوریه اجازه نخواهند داد رژیم صهیونیستی طرح خود را جولان اشغالی اجرایی کند.

وبگاه خبری شبکه «الاخباریه» نیز گزارش داد که نیروهای رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن معترضان از گلوله‌های پلاستیکی استفاده کرده‌اند که در پی این اقدام، ده نفر از مردم مجروح شده‌اند.

المیادین همچین گزارش داد که پس تظاهرات مردم منطقه، نیروهای رژیم صهیونیستی ماشین آلاتی را که قرار بود در ساخت توربین از آنها استفاده شود، از محل خارج کرده‌اند.

المیادین در ادامه با گزارش اینکه نیروهای رژیم صهیونیستی از گاز‌های فلفل، دودزا و گلوله‌های پلاستیکی برای متفرق کردن اهالی منطقه استفاده کرده‌اند، خبر داد که تعداد مجروحان به ده‌ها تن رسیده است. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تظاهرات جولان اشغالی رژیم صهیونیستی تظاهرات گاز سمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است

ژنرال زخیره ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که بزرگ‌ترین دستاورد حزب‌الله در جنگ ایجاد یک منطقه امنیتی حائل در داخل اراضی اشغالی بوده است.

به گزارش ایسنا، «کوبی ماروم» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اظهار داشت: سطح سیاسی به دلیل ترس از تشدید تنش از تصمیم گیری دشوار در جبهه شمال پرهیز کرد و ترس را برگزید و از خود ضعف نشان داد.

وی با اذعان به توان نظامی حزب‌الله گفت: میزان تسلیحات منجر به این واقعیت شده است که حزب‌الله امروز مجموعه‌ای از راکت‌ها و موشک‌ها را در اختیار دارد که تمام اسرائیل را پوشش می‌دهند و از جمله توانایی‌های آن حمله به سایت‌ها و پایگاه‌های استراتژیک مختلف است و این نه تنها ارتش اسرائیل، بلکه جبهه داخلی اسرائیل را نیز به خطر می‌اندازد.

ماروم ادامه داد: «ما شاهد جنگ فرسایشی هستیم که در آن ارتش اسرائیل از آتش هوایی، توپخانه و تانک علیه حزب‌الله استفاده می‌کند، با وجود موفقیت‌های تاکتیکی، ما دستاورد بزرگ حزب‌الله را نادیده می‌گیریم و این جنبش یک منطقه امنیتی در داخل اسرائیل ایجاد و ۷۰ هزار اسرائیلی را از خانه‌هایشان آواره کرد.»

این نظامی ارشد صهیونیست همچنین اذعان کرد: به نظر می‌رسد که اسرائیل در رسیدن به مهم‌ترین هدف، یعنی ایجاد یک واقعیت امنیتی که به آوارگان اجازه می‌دهد به خانه‌های خود بازگردند، ناکام مانده است و عملیات نظامی، دستاورد استراتژیک حزب‌الله را از بین نمی‌برد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز