Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحی گفت:در آستانه دومین سالگرد بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مسابقه بزرگ کتابخوانی «به جوانان عزیزم» ویژه عموم مردم با شعار آمادگی برای ظهور و تمدن سازی آرمان بزرگ انقلاب اسلامی توسط کانون شهید روحی مشهد برگزار می شود.

«علی اکبر روحی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: در آستانه دومین سالگرد بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مسابقه بزرگ کتابخوانی به جوانان عزیزم ویژه عموم مردم از ۲۷ آبان الی ۱۲ بهمن ۹۹ با شعار آمادگی برای ظهور و تمدن سازی آرمان بزرگ انقلاب اسلامی توسط کانون شهید روحی مشهد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون شهید روحی مشهد با اشاره به اینکه پس ازابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبرمعظم انقلاب، اشاعه و ترویج این بیانیه در بین عموم مردم بالاخص قشر جوانان یک امر ضروری می باشد، گفت: جوایز مسابقه شامل ۵۰ کارت هدیه ۲میلیون ریالی، ۲۰۰ کارت هدیه ۱ میلیون ریالی و ۴۰۰ عضویت کتابخانه های عمومی استان و دهها هدیه فرهنگی می باشد.

 

روحی افزود: این مسابقه با حمایت ویژه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و با همکاری و همراهی دستگاه های فرهنگی اجرائی استان از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجدخراسان رضوی، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا علیه السلام و مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، ستاد امر به معروف ونهی از منکر خراسان رضوی، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، اداره کل دیوان محاسبات خراسان رضوی، شرکت به نشر، کمیته امداد خراسان رضوی، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، روزنامه خراسان و روزنامه شهرآرا از دیگر مشارکت کنندگان در این مسابقه هستند.

 

مدیر کانون شهید روحی مشهد تاکید کرد: علاقه مندان می توانند جهت شرکت در مسابقه با مراجعه به مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به آدرس www.m-ketab.ir مراجعه و تا ۱۲ بهمن ماه فرصت دارند در مسابقه آنلاین شرکت کنند همچنین مراسم اختتامیه و اهدای جوائز درسالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می گردد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون شهید روحی مشهد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسابقه کتابخوانی بیانیه گام دوم انقلاب کانون شهید روحی مشهد انقلاب اسلامی برگزار می شود خراسان رضوی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد