Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرزاد قلندری روز پنجشنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان اردبیل افزود: دانشگاه علوم پزشکی باید با پیگیری روند انعقاد قرار داد با شرکت های مربوطه نسبت به ادامه خروج این پسماندها و دفن اصولی و انهدام آن اقدام کند.

وی با بیان اینکه در این خصوص همه دستگاه‌های اجرایی و محیط زیست باید با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند، افزود: باید با تسریع در اقدامات خروج پسماند از تلمبار شدن این پسماندها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار اردبیل همچنین با تاکید بر تعیین تکلیف محل دفن پسماند شهرک صنعتی اردبیل خواستار پیگیری صنعت ،و معدن و تجارت و محیط زیست در این زمینه شد.

قلندری افزود: در این خصوص باید محل مورد نظر توسط محیط زیست انتخاب و به سازمان صمت جهت اقدامات بعدی اعلام شود.

وی در ادامه به  اجرای پروژه  تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: در این خصوص اعتبارات مناسبی از محل تسهیلات ماده ۵۶ جذب شده است.
 

برچسب‌ها مدیریت پسماند استان اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیریت پسماند استان اردبیل بهداشت و سلامت مدیریت پسماند استان اردبیل بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران سحرابی نیک، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با طراحی و ساخت دستگاهی در زمینه تصفیه آب و هوا رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور در بخش اختراعات را از آن خود کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست