Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار عاطفه های گمشده رکنا، "چرا این کار را کرد، چرا ما را رها کرد و رفت؟ "این ها سوالا هایی است که 7 سال مادر "غلامرضا (حامد) ابراهیم زاده"  با خود تکرار می کند، او از ادب و متانت پسرش می گوید، از این که مقید به خواندن نماز و گرفتن روزه هایش بود، هر چند یادآور خاطرات پسرش برایش سخت است.

"حامد" حوالی مترو شهید باقری از سرویس محل کار پیاده شد

مادر "حامد" با اشاره به افسردگی فرزندش گفت: پسرم ساعت نزدیک های 6 صبح در 17 آذر 1392 به عادت هر روز با پدرش از خانه خارج شد و پدر او را تا تهرانپارس، نزدیک های سرویس محل کارش می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ساعت بعد برادر "حامد" که همکار او بود، با خانواده تماس گرفته و می گوید که او هنوز به محل کار نیامده است. بعد از پیگیری های لازم از راننده سرویس، متوجه می شوند، او حوالی مترو شهید باقری از خودرو پیاده شده است و از آن لحظه تا به حال گوشی همراه او خاموش است.

در خواست کمک از پلیس 

خانواده "حامد" چند روز بعد از ناپدید شدن فرزندشان به پلیس مراجعه و در خواست کمک کردند، با ثبت اظهارات والدین جوان ناپدید شده پرونده ای در این خصوص تشکیل و پلیس تحقیقات گسترده ای را برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده آغاز کرد، پرونده مفقودی این جوان همچنان در آگاهی باز است اما با تمام پیگیری های پلیس و خانواده تا به این لحظه نشانی از او یافت نشد.

لازم به ذکر است که "غلامرضا (حامد) ابراهیم زاده" متولد اول فروردین 1364 در تهران است و روزی که از خانه خارج شد کاپشن مشکی، شلوار جین و پوتین پوشیده بود.

کسانی که از سرنوشت این جوان اطلاعی دارند با شماره 84215789-021 تماس بگیرند.

برای کمک به این خانواده لینک خبر را برای دوستان خود ارسال کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا افسردگی پلیس مفقودی اخبار حوادث گمشده فیلم ویدیو ها ابراهیم زاده سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس پلیس قاتل فیلم زن قتل قیمت ایران ویدئو کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک غرق شد.

سیدمحمد مهدی سجادی سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر روز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ساعت ۱۸:۰۰ عصر بر اساس اعلام خبر مردمی، مبنی بر غرق شدن یک جوان در رودخانه شهرستان زهک نیروهای هلال احمر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: به محض اطلاع تیم پایگاه ساحلی شهرستان زهک به محل اعزام که جوان ۲۸ساله جان خود را از دست داده بود توسط نیروهای هلال احمر و نیروهای مردمی پیدا و تحویل نیروی اننظامی داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه ها از خانواده ها تقاضا می شود از تردد در محدوده رودخانه های محلی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانالها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدارهای متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  • موضوع اصلاح قیمت خرید گندم به درخواست کشاورزان پیگیری شد
  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند