Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن حمزه‌لو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از مهر ماه سال گذشته تاکنون نزدیک به پنج هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان استان تحویل داده شده، افزود: از مجموع ۵١ هزار واحد این طرح در استان تا به امروز تنها ٩٠٠ واحد باقی‌مانده که تلاش می‌شود با تکمیل این واحدها به زودی جشن مسکن مهر در استان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر، ۵١ هزار و ٩٠٨ واحد در استان آغاز شد که از این تعداد ۴٠ هزار و ٨٧١ واحد در شهرهای بالای ٢۵ هزار نفر و ١١ هزار و ٣٧ واحد در شهرهای زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت احداث شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: همکاری نکردن اعضا در تکمیل آورده، اختلاف مالی، طولانی شدن روند تمدید مشارکت مدنی تسهیلات پرداختی و طولانی بودن فرایند تمدید مدت فعالیت شرکت‌های تعاونی از دلایل زمان‌بر شدن طرح مسکن مهر در استان است.

حمزه‌لو افزود: کارگروه رسیدگی به مسائل پروژه‌های مسکن مهر به شکل مستمر با حضور معاون و کارشناسان حوزه مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان و اعضای هیئت مدیره تعاونی‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، طرح مسکن مهر از اواخر دهه ۱۳۸۰ در آذربایجان غربی آغاز شده و بخش عمده آن در دولت تدبیر و امید اجرایی شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه مسکن مهر مسکن پروندهٔ خبری بازار مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه مسکن مهر مسکن آذربایجان غربی ارومیه مسکن مهر مسکن اخبار کنکور آذربایجان غربی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار با مدیرعامل و اعضای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا-موسسه امین در آذربایجان غربی، بیان کرد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.   وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.   عطائی اضافه کرد: راه وشهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

دیگر خبرها

  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران