Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: انتخابات، بهار احزاب و گروه‌های سیاسی است و انتظار داریم گروه‌های سیاسی برای رونق بخشی به انتخابات وارد فعالیت‌ها شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در دومین نشست هم اندیشی دبیران کل احزاب و گروه‌های سیاسی کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به این که در آستانه برگزاری انتخابات سراسری ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا قرار داریم؛ گفت: انتخابات، بهار احزاب و گروه‌های سیاسی است و انتظار داریم گروه‌های سیاسی برای رونق بخشی به انتخابات وارد فعالیت‌ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات کشور با تشریح این که امسال با پدیده کرونا در مساله انتخابات مواجه هستیم؛ گفت: طبق آخرین نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان وزارت بهداشت، بیماری کرونا تا سال آینده هم وجود دارد؛ لذا وزارت کشور تمهیدات لازم را در دستور کار قرار داده است.

عرف در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فراخوان مهم روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: خوش بختانه تا امروز دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوبی راجع به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ از دانشگاهیان، نخبگان و اندیشه ورزان این عرصه شاهد بودیم و تلاش داریم با بهره گیری از نظرات نخبگان، شرایط مناسبی را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات ۱۴۰۰ فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: رهبری معظم انقلاب همواره بر مساله مشارکت و حضور پرشور مردمی در انتخابات تاکید دارند و امروز باید با فصل الخطاب قرار دادن دیدگاه‌های مقام معظم رهبری، همه تلاش و حرکتمان معطوف به مشارکت بیش‌تر مردم در انتخابات باشد.

معاون وزیر کشور در پایان خاطر نشان کرد: همه ما در یک کشتی نشسته ایم و باید با هم افزایی ظرفیت‌ها به سمتی حرکت کنیم که در کشور، آرامش، انسجام و ثبات بیش‌تر شود و در نظر داشته باشیم که مساله انتخابات و حضور مردم، ضامن اقتدار و ثبات کشور است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمال عرف انتخابات ریاست جمهوری انتخابات گروه های سیاسی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان

ایسنا/هرمزگان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش با حضور ۸۶۳ هزار نفر در استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ رئیس جهاد دانشگاهی، صبح امروز ( ۱۴ اردیبهشت ماه) آزمون استخدامی آموزش و پرورش در رشته های شغلی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره ، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاوره ، با حضور ۸۶۳هزار نفر داوطلب در ۶ شهرستان بندرعباس ،میناب ، قشم ،رودان ،حاجی آباد،بشاگرد در هرمزگان برگزار شد.

زاهری، رئیس جهاد دانشگاهی به همراه قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش، دولتی از سازمان مدیریت و برنامه بودجه و دکتر عرب، نماینده سازمان استخدامی کشور از روند حوزه های امتحانی بازدید کردند.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عوامل اجرایی در برگزاری آزمون اظهار کرد: ایجاد ظرفیت های جذب نیروی انسانی موجب توسعه استان خواهدشد و جهت برگزاری آزمون های بصورت کاملأ هماهنگ با کلیه پروتکل‌ها و دستورالعمل های آزمونهای استخدامی کشور برای دستگاه های اجرایی، صنایع ، سازمانها و شرکت ها اعلام آمادگی نمود.

رئیس جهاد دانشگاهی افزود: نتایج این آزمون از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir اطلاع رسانی می‌شود. 

در پایان از تلاش های استاندار استان هرمزگان جهت جذب نیروهای بومی و ماندگار قدردانی نمود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم