Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:26:36 GMT

غربالگری قریب ۱۲ هزار خانوار در آستانه اشرفیه

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۴۲۴۵

غربالگری قریب ۱۲ هزار خانوار در آستانه اشرفیه

حمید رضایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نحوه اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  تاکنون ۱۳ مورد مشکوک به کرونا در این شهرستان توسط عوامل اجرای این طرح شناسایی و روند درمان این بیماران با جدیت در دستور کادر درمان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی از عصر روز دوشنبه هفته گذشته با مشارکت سپاه ، شبکه بهداشت ، دهیاران و  شوراهای اسلامی در این شهرستان آغاز شده افزود: در اجرای این طرح که در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نقش موثری دارد ، تعداد  ۱۶۰ تیم سه نفره در حوزه های شهری و روستایی مشارکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ،  شناسایی ، بیمار یابی ، رهگیری بیماران ، بهبود فرایند درمان بیماران را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان و خاطرنشان کرد: انتظار می رود به منظور تحقق اهداف این طرح ، عموم مردم منطقه مشارکت و همکاری لازم را با عوامل اجرایی آن داشته باشند.

رضایی با بیان اینکه در طول اجرای این طرح ( یک ماه) ۳۲ هزار خانوار شهرستان تحت پوشش قرار می گیرند ، یادآور شد : همچنین ضروری است کلیه مردم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک ، مواد ضد عفونی کننده و فاصله گذاری اجتماعی را با حساسیت بیشتری مورد توجه قرار دهند و از سفرهای غیر ضروری جددا خودداری کنند.

به گفته فرماندار آستانه اشرفیه  ، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا می تواند اثرات جبران ناپذیری را به همراه  داشته باشد ، بنابراین مردم از حضور در تجمعات مختلف دوری کنند.

رضایی در ادامه به تشدید بازرسی ها و نظارت ها در این منطقه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: بر اساس بازدیدها و گزارشات مسئولان شبکه بهداشت و درمان پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا ،  در ۷۰ درصد از ارگان ها ، سازمان ها ، ادارات ، اصناف ، مردم این شهرستان اجرا می شود که امیدواریم این درصد روند افزایشی پیدا کند.

فرماندار آستانه اشرفیه  همچنین به وضعیت نارنجی این شهرستان نیز اشاره و تاکید کرد: از عموم مردم و مشاغل گروه سوم و چهارم در منطقه انتظار می رود کلیه محدودیت های کرونایی را رعایت کنند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها آستانه اشرفیه فرمانداران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستانه اشرفیه فرمانداران گیلان آستانه اشرفیه فرمانداران گیلان اخبار کنکور آستانه اشرفیه اجرای این طرح ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار کوهرنگ با اشاره به گرفتار شدن ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ در بارندگی اخیر گفت: این عشایر به‌علت رعایت نکردن تقویم کوچ و اقدام به کوچ زودهنگام در بارندگی گرفتار و دچار مشکل شدند.
اکبری افزود: نیرو‌های امدادی شهرستان کوهرنگ علاوه بر امدادرسانی، بین حادثه دیدگان مواد غذایی، پتو و چادر توزیع کردند.
وی با اشاره به بروز خسارت در برخی جاده‌های شهرستان تصریح کرد: محور ارتباطی دهستان موگویی بسته، اما بلافاصله با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.
فرماندار کوهرنگ با اشاره به وارد شدن خسارت به پل دره رزگه دهستان موگویی گفت: نیرو‌های راهداری هم‌اکنون در حال ترمیم این مسیر موقت هستند.
اکبری یادآور شد: به‌دنبال بارش‌های اخیر ۱۶ گروه عملیاتی از جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کوهرنگ راهنمایی و کمک به آسیب‌دیدگان به‌ویژه عشایر مناطق مختلف این شهرستان را برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در آستانه اشرفیه
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • تجلیل مردم آستانه اشرفیه از پلیس در حمایت اجرای «طرح نور»
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است