Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز پنجشنبه، بیستم آذر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/9/20؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

دادگاه CAS اعتراض پرسپولیس را وارد دانست؛ کورسوی امید برای آل کثیر

دادگاه عالی ورزش رسیدگی فوری به پرونده عیسی آل کثیر را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، به دنبال پیگیری وکیل باشگاه پرسپولیس، دادگاه CAS از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست حداکثر تا ۲۴ آذر لایحه اش را ارائه بدهد و اعلام کند چرا این بازیکن را با وجود توضیحات ارائه شده از سوی باشگاه پرسپولیس همچنان محروم می داند.

دادگاه عالی ورزش اعتراض پرسپولیس به این حکم را وارد دانسته اما هنوز مشخص نیست رای نهایی به سود پرسپولیس باشد.

خواسته نهایی پرسپولیس این است که عیسی آل کثیر در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و پس از آن به پرونده او مجددا رسیدگی شود.

احتمال دارد دادگاه عالی ورزش ۲۴ آذر اعلام کند حضور عیسی آل کثیر در بازی ۲۹ آذر بلامانع است مگر آن که لایحه کنفدراسیون آنها را مجاب کند حکم محرومیت ۶ ماهه آل کثیر قانونی است.

اعلام آرای کمیته انضباطی؛ رحمان رضایی تا اطلاع ثانوی محروم شد

رحمان رضایی، سرمربی تیم ذوب آهن به دلیل نشر اکاذیب و افترا نسبت به مقامات رسمی برگزار کننده مسابقه و داوران ، با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده 100 مقررات انضباطی تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم خود تا اطلاع ثانوی محروم است و جهت ادای پاره ای از توضیحات باید روز 24  آذرماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشد.

سعید واسعی 4 ماه محروم شد / رسمی

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون رای خود را در خصوص باشگاه پیکان و باشگاه تراکتور و سعید واسعی به شرح زیر اعلام کرد:

سعید واسعی به محرومیت چهار ماه از شرکت در بازیهای رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محروم شد. واسعی و باشگاه تراکتور به پرداخت مبلغ 12 میلیارد و 465 میلیون و 200 هزار ریال بابت غرامت و پرداخت مبلغ 275 میلیون و 665 هزار و 360 ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

همچنین خواسته باشگاه پیکان نسبت به مازاد خواسته به مبلغ 6 میلیارد ریال مردود اعلام می گردد و خواسته باشگاه پیکان در خصوص اعمال محرومیت از نقل و انتقالات نسبت به باشگاه تراکتور رد شد.

مسعود شجاعی سرمربی موقت تراکتور شد / رسمی

مسعود شجاعی به صورت موقت و تا انتخاب سرمربی جدید هدایت تراکتور را به عهده خواهد داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت تراکتور، براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه تا زمان انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور، مسعود شجاعی هدایت تیم را بر عهده می‌گیرد.

پائولو روسی، اسطوره فوتبال ایتالیا در 64 سالگی درگذشت

پائولو روسی قهرمان جام جهانی 1982 همراه با تیم ملی ایتالیا و برنده توپ طلا در سن 64 سالگی درگذشت.

پائولو روسی طی سال های اخیر به عنوان کارشناس در شبکه RAI فعالیت می کرد، و امشب مجری برنامه انریکو واریاله، خبر درگذشت این اسطوره را اعلام کرد.

اینتر 0-0 شاختار؛ سومین ناکامی متوالی نراتزوری در صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان منچسترسیتی 3-0 مارسی؛ گواردیولا حریف می طلبد المپیاکوس 0-2 پورتو؛ صعود یونانی ها به لیگ اروپا با وجود شکست خانگی بایرن مونیخ 2-0 لوکوموتیو مسکو؛ آشتی دوباره با کلین شیت سالزبورگ 0-2 اتلتیکو مادرید؛ حذف در مرحله گروهی؟ از این شوخی ها با سیمئونه نکنید! رئال مادرید 2-0 مونشن گلادباخ؛ صدرنشینی گروه، پاسخ قاطع زیدان به منتقدان میتیولن 1-1 لیورپول؛ نتیجه ای ارزشمند برای گرگ های دانمارکی در دیداری تشریفاتی آژاکس 0-1 آتالانتا؛ الهه به سلامت از آمستردام عبور کرد پاری سن ژرمن 5-1 باشاک شهیر؛ نمایش تماشایی نیمار، پاریسی ها را به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی کرد برنامه بازی های مهم امروز (20 آذر) / صبحانه ورزشی طرفداری

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا:

اولسان هیوندای - بیجینگ گوان / ساعت 13:30

ویسل کوبه - سوون سامسونگ / ساعت 17:30

لیگ اروپا:

زسکا صوفیه - رم / ساعت 21:25

دانداک - آرسنال / ساعت 21:25

ناپولی - رئال سوسیداد / ساعت 21:25

لسترسیتی - آ اک آتن / ساعت 23:30 (کریم انصاری فرد)

براگا - زوریا / ساعت 23:30 (الهیار صیادمنش)

اسپارتاپراگ - میلان / ساعت 23:30

تاتنهام - آنتورپ / ساعت 23:30 (علیرضا بیرانوند)

دیناموزاگرب - زسکا مسکو / ساعت 23:30 (صادق محرمی)

هافن هایم - خنت / ساعت 23:30 (میلاد محمدی)

صبحانه ورزشی 1399/9/20؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 19 آذر 1399 داریوش یزدانی علیرضا جهانبخش

 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده: مونیخ 2 - رئال 1، باز هم گل دارد!

به گزارش "ورزش سه"، امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران، ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان حساس‌ترین مسابقه در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان بایرن مونیخ و رئال مادرید است.

یک تیم برای پانزدهمین ستاره می‌جنگد و اوضاع بسیار خوبی دارد و یک تیم برای حیثیت از دست رفته؛ هم برای انتقام و هم اینکه بایرنی‌ها بگویند هنوز چیزی در چنته دارند.

در 3 دفعه اخیری که بایرن مقابل رئال قرار گرفته، بازنده مطلق بوده است. حتی در جهنم آلیانس آرنا که هر تیمی زانو می‌زد، رئال برنده سربلند بوده. کهکشانی‌ها در 3 دفعه قبلی که در مونیخ حاضر شدند نتیجه فوق‌العاده 8 بر 2 را به ثبت رسانده‌اند.

رئال مادرید بسیار شرایط خوبی دارد. از یک طرف قهرمان احتمالی لالیگاست و از طرف دیگر هیچ مصدومی ندارد و تنها کارواخال به دلیل محرومیت در ترکیب نیست.

از آن طرف بایرن مونیخ که فصلی ناامیدکننده را سپری کرده، پس از 11 سال قهرمانی را به لورکوزن تقدیم کرد و اکنون در تلاش است که حداقل رتبه دوم را در بوندس‌لیگا از دست ندهد. 

البته اتفاق امیدوار کننده برای بایرنی‌ها بازگشت لایمر، سانه، اوپامکانو، گنابری و موسیالا است و این تیم از بازیکنان مهم خود تنها دلیخت و کومان را در اختیار ندارد.

هری‌کین مهره حیاتی بایرن مونیخ محسوب می‌شود. فردی که 7 گل زده، 3 پاس گل داده و در لیگ قهرمانان اروپا جزء بهترین بازیکنان است.

از آن‌طرف رودریگو برای رئال مادرید مهره مهمی محسوب می‌شود. او 5 گل زده و 2 پاس گل داده. البته بلینگام و وینیسیوس نیز عناصر مهم آنچلوتی در خط حمله نیز هستند.

ترکیب بایرن مونیخ:
مانوئل نویر، یاشوا کیمیش، اریک دایر، کیم مین جائه، ناصر مزراوی، کنراد ‏لایمر، لئون گورتزکا، لروی سانه، جمال موسیالا، توماس مولر و هری‌کین.

ترکیب رئال مادرید:
آندری لونین، لوکاس واسکز، ناچو، آنتونیو رودیگر، فرلاند مندی، ‏تونی کروس، اورلین شوامنی، فده والورده، جود بلینگام، وینیسیوس و رودریگو.

پوشش زنده خبری 11 اردیبهشت 1403 ساعت 23:44

بایرن مونیخ ۲-۱ رئال مادرید (هری‌کین دقیقه ۵۶): با خطایی که واسکز بر روی موسیالا مرتکب شد، داور به سود بایرن مونیخ اعلام پنالتی کرد و هری‌کین در کمال خونسردی پنالتی خود را خلاف جهت آندری لونین، وارد دروازه مادرید کرد.

11 اردیبهشت 1403 ساعت 23:41

بایرن مونیخ ۱-۱ رئال مادرید (لروی سانه دقیقه ۵۳): پاس در عرض لایمر به لروی سانه رسید و وینگر آلمانی بایرن مونیخ به زیبایی از بین رئالی‌ها گذر کرد تا به محوطه جریمه برسد و در نهایت با شلیک زیبای خود لونین را به زانو درآورد.

11 اردیبهشت 1403 ساعت 23:16

ضربه مستقیم رودریگو با برخورد به سر هری‌کین راهی کرنر شد که این کرنر هم ثمره‌ای نداشت.

11 اردیبهشت 1403 ساعت 23:14

بلافاصله مزروعی با اشتباه خود، در جایی مناسب برای رئال مادرید بر روی بلینگام مرتکب خطا شد و کارت زرد گرفت.

11 اردیبهشت 1403 ساعت 23:14

ضربه خطرناک هری‌کین در ضربه ایستگاهی با اختلافی کم و خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت و همچنان شوت در چارچوب آنها صفر مانده است.

11 اردیبهشت 1403 ساعت 23:09

در دقیقه ۳۰ بازی با ریتم آرامی جریان دارد و بایرن مونیخ حالا در مسیر پرسینگ احتیاط خاطر بیشتری دارد.

11 اردیبهشت 1403 ساعت 22:55

بایرن مونیخ ۰-۱ رئال مادرید (وینیسیوس دقیقه ۲۳): پاس عمقی تونی کروس به ‌مانند خنجری بر قلب خط دفاعی بایرن مونیخ فرو رفت و توپش به وینیسیوس رسید و این مهاجم برزیلی در دوئل با نویر سربلند خارج شد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

ویدئو: 331524 11 اردیبهشت 1403 ساعت 22:40

ضربه از راه دور هری‌کین از دایره مرکز زمین، با فاصله‌ای کم نسبت به تیرک افقی دروازه بیرون رفت.

11 اردیبهشت 1403 ساعت 22:33

در همین نخستین دقیقه هری‌کین در موقعیتی تک به تک با لونین قرار گرفت اما مدافعان رئال مادرید مانع از ضربه زدن کین شدند.

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • زنده: مونیخ 2 - رئال 1، باز هم گل دارد!
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند