Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@01:34:38 GMT

کاهش ۳۲ درصدی مبتلایان به کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۴۵۴۴

کاهش ۳۲ درصدی مبتلایان به کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حریرچی معاون کل وزیر بهداشت در تبریز گفت: امیدواریم با اجرای هرچه بهتر طرح ملی شهید سلیمانی، بتوانیم تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا را به کمترین میزان ممکن برسانیم.

او با بیان اینکه شهید سلیمانی صد‌ها کیلومتر دورتر از مرز‌های جغرافیایی کشور برای تمام  مردم ایران اسلامی، امنیت و آسایش به ارمغان آورده است گفت: تمامی مسئولان درگیر در مدیریت و مقابله با بیماری کرونا باید با تمام توان و امکانات، یاریگر اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از افزایش توجه مردم به رعایت ضوابط بهداشتی در جامعه افزود: هرگونه عادی‌انگاری و بی‌توجهی به ضوابط ابلاغی وزارت بهداشت، وضعیت را تغییر داده و روز‌های ناگواری را در صورت آغاز موج چهارم کرونا به همراه خواهد داشت.

حریرچی شناسایی مبتلایان بی‌اطلاع و ناقل ویروس کرونا را یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های وزارت بهداشت برشمرد و گفت: این موضوع، نقش بسیار مهمی در قطع زنجیره انتقال بیماری دارد که تلاش‌ها برای عملیاتی‌کردن هرچه بهتر این موضوع ادامه دارد.

او همچنین دورهمی‌های فامیلی و خانوادگی را اصلی‌ترین عامل ابتلا مردم به بیماری کرونا برشمرد و افزود: اعمال سختگیرانه محدودیت‌ها و اجرای قانون در برابر افراد متخلف باید بیش از پیش مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین از اقدامات اثربخش استان آذربایجان شرقی در زمینه کمک مومنانه و معیشتی به اقشار نیازمند نیز قدردانی کرد و خواستار توجه هرچه بیشتر خیرین و سازمان‌های حمایتی به نیازمندان در شرایط سخت کنونی شد.

معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: خوشبختانه آمار ابتلا و فوت ناشی از کرونا در استان آذربایجان شرقی کاهش یافته که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت ویروس کرونا وزارت بهداشت معاون کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی