Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ حسین شهریار فرمانده انتظامی ماکو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا از اول آذرماه سال جاری طرح ممنوعیت و محدودیت تردد خودرویی در نقطه مشترک منطقه آزاد ماکو اجرا می شود و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه در طول اجرای این طرح مجموع خودروهای عبوری نزدیک به هفت هزار دستگاه بوده است، افزود: از این تعداد، نزدیک به ۳۰۰ دستگاه خودرو برگشت داده شده و برای حدود ۷۰۰ دستگاه خودرو نیز تذکر صادر شده است.

فرمانده انتظامی ماکو ادامه داد: در این مدت همچنین برای ۲۸۰ خودرو اعمال قانون صورت گرفته و پیامک ارشادی صادر شده است.

انتهای پیام/ط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی شیوع ویروس کرونا ستاد استانی مقابله با کرونا محدودیت تردد خودرویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای طرح شهید محمودوند با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در کرمانشاه
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر