Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال مس کرمان، گفت: ما قهرمان سال گذشته لیگ برتر هستیم و این کار ما را در دور برگشت سخت‌تر می‌کند.

در پایان رقابت‌های مرحله رفت لیگ برتر هندبال و در گروه دوم، تیم مس کرمان مدعی قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر با چهار برد در صدر گروهش ایستاد و حالا از امروز مرحله اول دور برگشت لیگ با شرکت ۱۲ تیم در شیراز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مس کرمان در اولین دیدار خوددر چارچوب مرحله اول دور برگشت لیگ برتر روز پنجشنبه به مصاف پرواز هوانیروز خواهد رفت.

«حمید صادقی» سرمربی مدافع عنوان قهرمانی لیگ هندبال روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص میزبانی شیراز برای باین رقابت‌ها، اظهار داشت: در حال حاضر همه تیم‌های لیگ در شیراز حضور دارند و در هتل‌های مختلف شهر شیراز مستقر هستند. ما نیز در هتل چمران هستیم و اینجا همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می شود. سالن محل برگزاری مسابقات نیز سالن خوبی است و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری لیگ برتر را داراست.

وی افزود: شیراز در اسفند ماه میزبان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا است و قرار است با توجه به این موضوع، برگزاری لیگ برتر هندبال در این شهر محک جدی برای رقابت‌های آسیایی باشد.

وی ادامه داد: در حال حضر زود است که ببینیم آیا این شهر می‌تواند میزبان خوبی باشد یا نه اما مسابقات آسیا هر جایی باشد باید فدراسیون برگزاری آن را رهبری کند چرا که این یک موضوع ملی برای ایران محسوب می‌شود.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان درباره پیش‌بینی خود از کیفیت لیگ در دور برگشت، گفت: در این دور ۶ تیم بالا و پایین لیگ مشخص می شود و تیم‌ها با حداکثر توان خود در این رقابت‌ها حاضر خواهند شد، مخصوصا تیم‌هایی که در دور رفت امتیاز از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که در دور برگشت تیم‌ها نزدیک به همدیگر بازی کنند و کیفیت بالاتری از خود به نمایش بگذارند. ورود به سالن محل برگزاری لیگ ممنوع است و ما منتظر نتایج هستیم تا ببینیم سطح بازی‌ها به چه شکل دنبال می‌شود.

صادقی در مورد دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر هندبال، تصریح کرد: ما قهرمان سال گذشته هستیم و این کار ما را سخت‌تر می‌کند. 6 تیم در اینفص هزینه کرده‌اند و تیم را برای قهرمانی بسته‌اند که یکی از آن‌ها تیم ما است.

وی افزود: ما تا اینجای کار به خوبی کار کردیم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها نیز بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. می‌خواهیم با ارائه یک هندبال خوب شخصیت تیمی خود را نشان دهیم و چه بهتر که در آخر هم قهرمان لیگ برتر شویم. نباید رقبا را دست کم بگیریم چرا که در این صورت غفلت کرده و قهرمانی را از دست می دهیم.

وی در خصوص جوانگرایی در لیگ برتر هندبال، خاطرنشان کرد: اینکه به بازیکنان جوان اعتماد کنیم کار بسیار خوبی است زیرا پشتوانه هندبال با این کار ساخته می‌شود. نباید همه نگاه‌ها به تیم‌های بزرگسال باشد. در حال حاضر فدراسیون به دنبال استعدادیابی بازیکنان هندبال است و برای سختن تیم‌های پایه برنامه‌های خوبی دارد.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان ادامه داد: برنامه ریزی برای تشکیل تیم امید کار بسیار ارزشمندی است چرا که بازیکنانی که سنشان بین جوانان و تیم ملی هندبال است در این میان حیف می‌شوند. با تشکیل این تیم دغدغه نداشتن بازیکن جوان برای تیم ملی از بین می‌رود. البته باید به این موضوع نیز توجه کنیم که بازیکنان باتجربه تیم‌ها را نباید کنار بگذاریم چرا که بازیکنان جوان باید از آن‌ها بیشتر یاد بگیرند. موضوع جوانگرایی در همه رشته‌ها امری بسیار ضروری و خوب است.   /ایرنا



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال دور برگشت مس کرمان رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 

هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان با قهرمانی زودهنگام مس، پیروزی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند و همچنین تلاش دو تیم آلومینیوم اراک و پرواز هوانیروز برای بقا در لیگ برتر به پایان رسید. 

به گزارش ایسنا، در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۶ دیدار برگزار شد. در این هفته تیم مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ با نوزدهمین بردش صاحب جام قهرمانی شد. 

در این هفته نفت و گاز گچساران در خانه با نتیجه ۲۷ بر ۲۷ مقابل پرواز هوانیروز و آلومینیوم اراک با حساب ۳۲ بر ۳۲ مقابل پیکان سبزوار به تساوی رسیدند. 

فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۴۱ بر ۲۴ مقابل پلیمر خلیج‌فارس و نیروی زمینی کازرون با نتیجه ۳۲ بر ۲۵ مقابل فرازبام خائیز دهدشت به برتری رسیدند. نیروی زمینی با ۳۳ امتیاز در رده دوم باقی ماند. 

در آخرین دیدار این هفته و در دربی اصفهان سپاهان نوین مقابل گیتی پسند با نتیجه ۱۷ بر ۲۴ شکست خورد. 

نتایج هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان:

صنعت مس کرمان ۳۲ - زغال سنگ طبس ۲۴

نفت و گاز گچساران ۲۷ - پرواز هوانیروز ۲۷

آلومینیوم اراک ۳۲- پیکان سبزوار ۳۲

فولاد مبارکه سپاهان ۴۱ - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۲۴

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۲ - فرازبام خائیز دهدشت ۲۵

سپاهان نوین۱۷ - گیتی پسند ۲۴

رده‌بندی تیم‌ها در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان:

صنعت مس کرمان ۴۰ امتیاز

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۳ امتیاز

گیتی پسند ۳۳ امتیاز

فولاد مبارکه سپاهان ۲۸ امتیاز

زغال‌سنگ طبس ۲۳ امتیاز

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۲۳ امتیاز

نفت و گاز گچساران ۲۱ امتیاز

پیکان سبزوار ۱۵ امتیاز

سپاهان نوین ۱۰ امتیاز

آلومینیوم اراک ۸ امتیاز

پرواز هوانیروز ۷ امتیاز

فرازبام خائیز دهدشت ۶ امتیاز 

هفته بیستم لیگ سی و ششم ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال