Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربى اسپانیایى تیم ملى قطر معتقد است موافقت یوفا با حضور تشریفاتى این تیم در رقابت‌هاى مقدماتى یک اتفاق بسیار ارزشمند است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فلیکس سانچس در این خصوص گفت: تصمیم فدراسیون قطر و موافقت یوفا براى ما بسیار مفید است و خوشحالیم که مى توانیم به عنوان کشور میهمان در این رقابت ها حضور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسوى‌ها هم قبل از مسابقات سال 2016 از این روش استفاده کردند. این اتفاق کمک زیادى به ما مى‌کند و مى توانیم با آمادگى کامل وارد جام جهانى شویم.در واقع با حضور در این مسابقات یک برنامه آماده‌سازى فوق العاده در پیش خواهیم داشت. این مسابقات بسیار جذاب خواهد بود و تجارب ارزشمندى براى ما به همراه دارد.

سانچس اضافه کرد: ما با سبک متفاوت فوتبال مواجه خواهیم شد که فراتر از آسیاست و این هدف‌گذارى درستى است.بازى کردن مقابل تیم‌هاى قدرتمند جهان موجب شناسایى نقاط ضعفمان مى‌شود. در گروه یک با پرتغال روبرو مى شویم که قهرمان اروپاست و تیم هاى صربستان و ایرلند هم حریفان قدرتمندى محسوب مى شوند و این بازى ها به ما کمک مى کند.

بر اساس درخواست فدراسیون فوتبال قطر و موافقت یوفا قهرمان آسیا به عنوان میهمان تشریفاتى در گروه نخست رقابت‌هاى انتخابى قاره اروپا حضور خواهد داشت هرچند امتیازات و نتایج قطر در جدول این بازى ها محاسبه نمى شود.

حضور تشریفاتی قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در اروپا

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال قطر فوتبال فدراسیون فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران