Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال به دلیل شرایط کرونایی، از ۲۵ تا ۲۹ آذرماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با رویکرد پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید و با محوریت «پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا» برگزار می‌شود.

شرکت‌های فناورانه و دانش بنیان، مؤسسات پژوهشی، استارت آپ‌ها، دستگاه‌های اجرایی و پژوهشگران می‌توانند با تهیه فیلم، عکس و کلیپ از دستاوردهای خود در این نمایشگاه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی و نشر رویدادهای پژوهشی از جمله رویدادهای این نمایشگاه به شمار می‌رود.

گفتنی است، اطلاع رسانی درباره نمایشگاه هفته پژوهش از طریق صدا و سیما، بیلبوردها و تلویزیون‌های شهرداری صورت می‌گیرد.

کد خبر 5092368

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته پژوهش نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد گلستان‌باغ با بیان اینکه مجوز امضای ۷ قرارداد تولید بار اول به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران صادر شده است، گفت: با امضای این قرارداد‌ها مجموع قرارداد‌های تولید بار اول مناطق نفت‌خیز جنوب به رقمی حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی با اشاره به تحول مناطق نفت‌خیز جنوب در حوزه پژوهش و به هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری، افزود: تحقق این موضوع، اثرگذاری بالایی در شبکه زیست‌بوم نوآوری کشور داشته است و بی‌شک این رویداد بین‌المللی فرصت ارزشمندی در حوزه توسعه همکاری‌ها و نهادی‌سازی مذاکره‌ها منتهی به قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی است.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بیان کرد: جهش اقتصادی و تولید از درگاه دانش‌بنیان‌ها، مراکز علمی و تخصصی می‌گذرد و مشارکت جمعیت متخصص و نخبگانی مردمی حوزه صنعت به همین منظور اهمیت بسیاری دارد که باید بیش از پیش توجه شود.

گلستان باغ ادامه داد: در دو ماه نخست امسال تعداد ۸ قرارداد پژوهشی به ارزش حدودا ۳۵ میلیارد تومان امضا شده و ۸ بسته قرارداد پژوهشی نیز به ارزش حدودی ۷۰ میلیارد تومان با مراکز دانشگاهی، پژوهشی و دانش‌بنیان در دست اقدام قرار دارد که برنامه‌ریزی لازم برای امضای این قرارداد‌ها در خردادماه امسال انجام شده است.

وی در پایان گفت: عملکرد شاخص دو ساله گذشته شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حوزه پژوهشی و فناوری با انتخاب شرکت برتر کشور در حوزه قرارداد‌های تولید بار اول و شرکت برتر در سطح وزارت نفت در حوزه قرارداد‌های پژوهشی و فناوری بدون شک جز با تلاش و پیگیری همه مدیران و همکاران فعال در حوزه پژوهش و کارگروه‌های تخصصی در همه مدیریت‌های ستادی و شرکت‌های پنج‌گانه بهره‌بردار حاصل نمی‌شد.

دیگر خبرها

  • پارک علم و فناوری خراسان رضوی، قطب انرژی شرکت‌های فناور کشور
  • امضای ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب
  • ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود
  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند