Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام دهقانی روز  پنجشنبه در گفت گو با ایرنا اظهار داشت: اتحادیه دامداران استان با همکاری اداره کل تعاون روستایی، هرکیلوگرم شیرخام را ۴۵ هزار ریال با چربی۳.۲ دهم درصد تحویل می‌گیرد و خوراک دام غنی شده تحویل می‌دهد. 
به گفته وی، این طرح با هدف کنترل و مدیریت بازار شیر و رساندن قیمت این محصول به نرخ متعادل انجام می‌شود، که با تدبیر دولت ، زنجیره تولید مواد لبنی از مزرعه تا سفره توسط این اتحایه با تولید و تامین علوفه و خوراک دام و تولید شیر و گسترش مراکز جمع‌آوری، فرآوری و تبدیل به انواع مواد لبنی و عرضه در بازار مصرف، برای نخستین بار در سطح کشور اجرا و تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان افزود:به منظور کیفی‌سازی محصول شیر خام تولیدی استان، به ازای اضافه شدن هر دهم به ۳.۲دهم درصد چربی ،۶۰۰ ریال اضافه پرداخت برای هرکیلوگرم شیر انجام میشود.

به گفته وی،این استان به عنوان یکی از قطب‌های تولید شیر با تولید روزانه ۶۵۰ تن و سالانه ۲۳۸ هزار تن  تولید در کشور مطرح است و هم‌اینک سه درصد شیر کشور در این استان تولید می شود. 
رییس هیات مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاونی دامداران چهارمحال و بختیاری از ارسال بیش از ۷۰ درصد از شیر خام تولیدی به کارخانه‌های فرآوری مواد لبنی استان خبر داد و گفت: ۳۰ درصد مابقی نیز در مراکز فرآوری تولید و تبدیل می‌شود. 
به گزارش ایرنا، چهارمحال وبختیاری با حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار راس دام سبک و سنگین، سالانه ۲۳۸ هزار تن شیر تولید و روانه بازار مصرف می‌کند. 
بیش از ۳۶۵ واحد گاوداری صنعتی و ۳۵ مجتمع دامداری در چهارمحال و بختیاری فعال است.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری اتحادیه سراسری دامداران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری اتحادیه سراسری دامداران شهرکرد چهارمحال وبختیاری اتحادیه سراسری دامداران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان