Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در مراسمی که در دانشگاه تبریز و بمناسبت هفته پژوهش برگزار شد، دکتر داود بهبودی جایزه پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام (isc) را در حوزه اقتصاد و مالی را دریافت کرد.

دکتر داود بهبودی دانش آموخته دانشگاه تربیت مدرس و دارای مدرک دکترای تخصصی رشته اقتصاد است. وی در سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۹ در سمت رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به فعالیت مشغول بوده و در دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۳ به عنوان معاون برنامه‌ریزی استانداری منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولیت‌هایی چون ریاست دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه وزارت بازرگانی و معاونت برنامه‌ریزی و بررسی‌های اقتصادی سازمان بازرسی و نظارت وزارت بازرگانی را نیز در سابقه مدیریتی داود بهبودی به چشم می خورد.

این چهره علمی دارای تألیفات متعددی در حوزه اقتصاد و مدیریت بوده و کتاب‌های «چشم‌انداز بازار کار و اشتغال استان آذربایجان‌شرقی  ۱۳۸۷»، «اقتصاد ایران بر سر سفره درآمدهای نفتی ۱۳۸۵» و ترجمه کتاب «اقتصاد خرد: اصول اساسی و بسط مفاهیم (نیکلسون و اشنایدر) ۱۳۸۵» از جمله تألیفات منتشر شده او است.

دکتر بهبودی تاکنون بیش از ۵۰ مقاله علمی در نشریات علمی و دانشگاهی و نیز کنفرانس‌های ملی و بین المللی تألیف و منتشر کرده است.

وی در حال حاضر استاد تمام وقت دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تبریز و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام/60026

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت امور اقتصادی و دارایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فارس تبریز دانشگاه تبریز وزارت بازرگانی دانشکده اقتصاد بازرگانی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا حسن زاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ضمن معرفی برنامه «طراحی، اجرا و ارزشیابی، برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی» گفت: در این برنامه بر اساس اسناد بالادستی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای ارتقا، بهره وری و تعالی آموزش در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برنامه ریزی شد. بر این اساس ده کارگروه در نظر گرفته و برای هرکدام شاخص‌هایی طراحی شد تا در دانشگاه‌ها و کلان مناطق آمایش سرزمینی اجرایی شوند.

وی با اشاره به اجرای این برنامه در دانشگاه‌ها گفت: این برنامه در سال ۱۴۰۲ مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت و نتایج آن به کلان مناطق ابلاغ شد.

حسن زاده، یکی از مشکلات دانشگاه‌ها را عدم استفاده بهینه از منابع موجود خواند و تصریح کرد: متاسفانه منابع موجود به صورت منطقی و درست استفاده نمی‌شود و گاهی این مسئله موجب می‌شود تا بهره وری در سیستم کاهش پیدا کند؛ لذا اگر بتوانیم انگیزه و نگرش مناسب را در دانشگاه‌ها ایجاد کنیم می‌توانیم کارایی را در آنها افزایش دهیم.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ارتقای کارایی و اثربخشی را موجب ارتقاء بهره وری دانست و یادآور شد: در این شرایط هم کیفیت کار افزایش و هم هزینه‌های سیستم کاهش می‌یابد.

وی طرح ایده‌ها و برنامه‌های جدید در جشنواره امسال را از نقاط قوت آن ارزیابی کرد و گفت: جشنواره امسال تمرکز خود را بر کار‌های جدید معطوف کرده بود. نحوه پذیرش فرآیند‌ها نیز بسیار خوب و منطقی بود و امیدوارم که فرآیند‌های خوب بتوانند اجرایی شوند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»