Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب‌رئیس کانون مداحان استان کرمانشاه گفت: پخش زنده کلیپ مبتذل در اماکن مذهبی و به خصوص در تکیه معاون‌الملک نشان‌دهنده رسوخ نفوذ فرهنگی دشمن در کشور است. - اخبار استانها -

محمد مسلم مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، در رابطه با پخش کلیپ مبتذل در تکیه معاون‌الملک از چند لحاظ قابل بررسی است اظهار داشت: یکی اینکه این ولنگاری، بی‌اخلاقی و اباحه‌گری که سراسر استان حکمفرما شده است و متأسفانه روز به روز بیشتر می‌شود مصداق بارز نفوذ فرهنگی دشمن است که باید از این روال جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب‌رئیس کانون مداحان استان کرمانشاه با بیان اینکه جوانان انقلابی هم کاملاً در صحنه حضور دارند تا یک تغییر رویه در استان ایجاد شود گفت: اقدامات اخیر در رابطه با هتک حرمت به ساحت تکیه معاون‌الملک که بیش از 123 سال جایگاه زائران و عزاداران امام حسین (علیه‌السلام) بسیار زشت و قبح‌شکنانه است و ما به شدت این اقدام را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هر کس در هر مقامی این موضوع هتک‌آمیز را انجام داده باید محکوم شود بیان کرد: مطالبه اصلی کانون مداحان و شورای هئیات مذهبی استان دو چیز است یکی اینکه هویت حسینی و مذهبی باید به این اماکن بازگردد و به نیت واقفان در این اماکن مذهبی عمل شود زیرا واقف این مکان را برای احیای اقامه عزاداری سیدالشهدا قرار داده است.

نفوذ فرهنگی دشمن در سایه غفلت برخی مسئولان کرمانشاه/ تکیه معاون‌الملک مکان اهتزاز پرچم سیدالشهدا(ع) استادامه پروژه نفوذ فرهنگی دشمن در تکیه معاون‌الملک کرمانشاه / پخش کلیپی دیگر از اجرای چالش حرکات موزون در غفلت مسئولانجنگ روانی هکرها علیه ساختار پرادعای اسرائیل؛ استیصال سرویس‌های سایبری برای حل معمای نفوذ

مقدسی با بیان اینکه متأسفانه تکایای ما ماهیت مذهبی ندارد و به سختی می‌شود در این تکایا مراسم مذهبی برگزار کرد بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که نفوذ در کشور رسوخ کرده و این نفوذ در استان کرمانشاه بسیار ملموس است.

وی با بیان اینکه این نوع پخش زنده کلیپ مبتذل و حرکات رقص‌آمیز و نمایش آن در اماکن مذهبی نشان‌دهنده این است که نفوذ در کشور رسوخ کرده است گفت: در کرمانشاه آن اصالت مذهبی و سرمایه فرهنگی با این جریان نفوذ در حال کم‌رنگ شدن است.

 نایب‌رئیس کانون مداحان استان کرمانشاه با بیان اینکه هر مدیری با هر دیدگاه سیاسی این کار را انجام داده باشد باید پاسخگو باشد و نباید این موضوع را یک مطالبه سیاسی قلمداد کنیم زیرا این جریان انقلابی در واکنش به مباحث ضداخلاقی یک مطالبه کاملا مردمی است گفت: کانون مداحان استان و شورای هیئت‌های مذهبی استان این جریانات نفوذ دشمن را به شدت محکوم می‌کند و امیدواریم هرچه سریعتر این جریانی که مصداق بارز آن نفوذ است در استان جمع شود.

وی با اشاره به اینکه تقاضا داریم مدیران و مسئولان ما واقعاً به مسائل فرهنگی به دیدگاه آماری و مطالب غیر واقعی نگاه نکنند بلکه در این صحنه عمل‌گرایانه رفتار کنند عنوان کرد: متأسفانه در استان ما خلأهای زیادی در حوزه فرهنگ وجود دارد.

مقدسی بیان کرد: از این تریبون به دشمن اعلام می‌کنیم که دیگر اجازه نمی‌دهیم استان کرمانشاه خانه امنی برای کارهای غیراخلاقی و غیر مذهبی شود و همچنان که در گذشته پاسخ محکمی به توهین به مقدسان مذهبی را دادیم اکنون نیز به برخی از مسئولان بی‌کفایت می‌گوییم که  خط قرمز ما امام حسین (علیه‌السلام) است و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم این جریانات ضد فرهنگی خدشه‌ای به اعتقادات مردم وارد کند.

انتهای پیام/833/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفوذ در کلام مقام معظم رهبری نفوذ در کلام مقام معظم رهبری نفوذ فرهنگی دشمن کانون مداحان استان تکیه معاون الملک استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر چفرین، رئیس یوفا، همچنان مخالف جدی برگزاری پروژه سوپرلیگ است و در میان سخنرانی جدیدش به این موضوع اشاره کرد.

چفرین در مجمع عمومی لیگ‌های اروپایی که این جمعه در لندن برگزار شد، گفت:"از مخالفت قاطعانه لیگ‌های اروپایی با پروژه ای اخلاقی سوپرلیگ حمایت کرده و معتقدیم پیامدهای آن چه از نظر ورزشی و چه از نظر اقتصادی، برای تمامی لیگ‌ها فاجعه‌بار خواهد بود. یوفا اهمیت ارتباط مستقیم بین رقابت‌های باشگاهی‌ما و لیگ‌های ملی در سراسر اروپا را می‌شناسد و برای آن ارزش قائل است."

چفرین با حمایت از تقویت روابط بین لیگ‌ها ادامه داد:"ایجاد تفاهم‌نامه جدیدی بین یوفا و لیگ‌های اروپایی نه تنها تعهدات متقابل را رسمی و شفاف می‌کند، بلکه سیگنال واضحی را نیز ارسال می‌کند که یوفا و ذینفعان آن با یکدیگر متحد هستند."

او با تاکید به مخالفت باشگاه‌ها یا سوپرلیگ گفت:"ما با هم، در این چارچوب، برای توسعه پایدار فوتبال در سطح ملی و بین المللی، با تمرکز بر ترویج فوتبال هیجان انگیز، تعادل رقابتی قوی، یکپارچگی مالی و رشد فوتبال در سراسر اروپا کار خواهیم کرد."تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری