Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@21:51:49 GMT

آیا می‌دانستید روبکا چه کاربردهایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۵۰۶۸

آیا می‌دانستید روبکا چه کاربردهایی دارد؟

آیا می‌دانستید روبکا چه کاربردهایی دارد؟ این روزها که همه از جوانان بیست و چند ساله‌ی دانشجو تا مادربزرگ‌های خانواده بیشتر وقت خود را در کانال‌ها و پیج‌های نرم افزارهای اجتماعی می‌گذرانند، روبکا یکی از بهترین وبسایت‌های کاربردی به شمار می‌رود. به طور قطع همه‌ی کاربران اینترنتی برای انتشار پست‌های جذاب و دیدنی به عکس، متن، شعر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیاز خواهند داشت، اما چگونه می‌توان هم مطالب جذاب در اختیار داشت و هم عکس‌ دیدنی و جالب پیدا کرد؟! و یا اینکه اصلاً چرا جذاب بودن عکس و متن اهمیت دارد؟ پاسخ همه‌ی این سوالات را در ادامه‌ی متن خواهید یافت.

دانلود عکس دیدنی و جالب چه فائده‌ای دارد؟

همانطور که در ابتدا اشاره شد، بسیاری از افراد در واقع یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام هستند، کاربران اینستاگرامی برای جذب فالوور و افزایش لایک و کامنت می‌بایست عکس دیدنی و جالب را انتخاب کنند و متون کوتاه یا بلندی را به همراه آن انتشار داد. کاربران اینترنتی تنها به دنبال کردن پیج‌هایی ترغیب می‌شوند که محتوا و تصاویر جذابی داشته باشد. بنابراین برای اداره‌ی پیج‌های خود به یک مرجع کامل از عکس دیدنی و جالب نیاز خواهید داشت.

از طرفی کارکردن با تلفن‌های هوشمند با قابلیت‌های خاصشان موجب می‌شود که افراد مایل باشند عکس تصویر زمینه خود را به صورت مداوم تغییر دهند؛ چراکه دکور گوشی موبایل و صفحه نمایش آن برای همه بسیار مهم است. اگر بخواهید برای یافتن عکس در صفحه تصاویر گوگل بچرخید با مجموعه‌ای از عکس رو به رو خواهید شد که تشخیص کیفیت آن بسیار سخت خواهد بود. راهکار ساده برای در دسترس داشتن عکس خوب آن است که با روبکا بیشتر آشنا شوید.

برای عزیزان خود اس ام اس خاص بفرستید!

فرستادن اس ام اس یا به عبارتی پیام کوتاه از جذاب‌ترین قابلیت‌های تفلن همراه از گذشته تا کنون بوده و همواره مورد استفاده بسیاری از افراد بوده است. فرستادن یک اس ام اس ساده برای پدر و مادر، دوست یا همسر خود می‌تواند تاثیر خوبی بر روابط عاطفی شما بگذارد. از طرفی شما در مناسب‌های مختلف نظیر عید نوروز، شهادت‌ها و ولادت‌ها نیاز به یک مرجع کامل و خاص دارید که به راحتی بتوانید متن‌های خاص را از آن استخراج و به عنوان اس ام اس برای دوستان و آشنایان خود بفرستید. جالب است که بدانید روبکا در این مرحله نیز بهتری همراه برای شما خواهد بود. 

بیوگرافی هنرمند مورد علاقه‌تان تا چه حد برای شما مهم است؟

شما به کدام یک از بازیگران علاقه‌مند هستید؟ بدیهی است که شما به هریک از سلبریتی‌ها و خوانندگان ایرانی یا خارجی علاقمند باشید، مایلید با سرگذشت و بیوگرافی او آشنا شوید. بیوگرافی سلبریتی‌ها در واقع مروری بر دوران کودکی، شروع به کار ایشان، و مشهور شدن ایشان خواهد بود، بنابراین خواندن بیوگرافی هنرمندان برای افراد بسیاری جذاب و جالب است. اما مهم‌ترین سوال این است که کدام مرجع مطالب را درست انتشار می‌دهد؟

مشکل بزرگ بسیاری از رسانه‌ها و وبسایت‌ها آن است که بیوگرافی هنرمندان را با اغراق و زیاده‌گویی بیان کرده و یا مطالب را بدون استناد رسمی و به دروغ منتشر می‌کنند. به همین علت بسیاری از کاربران به دنبال وبسایت و مرجعی هستند که مطمئن باشند مطالب را درست و کامل ارائه می‌دهد. از طرفی انتشار مطالب غیرواقعی  و ارائه آن به کاربران اینترنتی از نظر اخلاقی نیز اصلاً کار درستی نمی‌باشد. پس می‌بایست بیوگرافی را از یک مرجع معتبر بخوانید.

ایجاد سرگرمی چقدر اهمیت دارد؟

به طور کلی ایجاد سرگرمی و تنوع برای همه‌ی افراد حائز اهمیت است، اما با شیوع ویروس کرونا و بیشتر در خانه ماندن نیاز به سرگرم شدن بیشتر دیده می‌شود. شاید بتوان بزرگ‌ترین مزیت گوشی موبایل را وصل شدن به دنیایی از سرگرمی، عکس جالب و دیدنی، شعر و موسیقی و... دانست. بنابراین از میان رسانه‌های مختلف بهترین آن را برای سرگرم شدن انتخاب کنید، دنبال کردن سرگرمی‌ها موجب می‌َشود که نشاط و روحیه‌ی فردی بالاتر برود. افزایش روحیه و نشاط نیز بزرگ‌ترین نیاز این روزهای کرونایی و سخت اقتصادی است که به هیچ وجه نباید نسبت به آن بی تفاوت بود. بهترین اقدام برای حفظ روحیه آشنایی با رسانه‌های معتبر تفریحی و سرگرمی است.

روبکا، بهترین وبسایت سرگرمی و نشاط

اگر به دنبال معتبرترین وبسایت سرگرمی و نشاط می‌گردید، بدون تعلل به روبکا ورود کنید. روبکا نام وبسایت جامع سرگرمی است که از سال 1397 راه‌اندازی شده و آغاز به کار کرد. این وبسایت که فعالیت خود را در یک بستر فرهنگی و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ادامه می‌دهد در زمینه‌های علمی، مذهبی،سرگرمی، تفریحی و... کار می‌کند. بی طرفی سیاسی و فعالیت صادقانه روبکا موجب شد تا در مدتی کوتاه مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند، بنابراین بی دلیل نیست که روبکا بازدیدکنندگان بسیاری داشته باشد.

با ورود به این وبسایت می‌توانید از به روزترین مطالب، عکس، عکس نوشته، اس ام اس، بیوگرافی هنرمندان جدید و قدیم و... بهره‌مند شوید. با پیشرفت تکنولوژی که یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران عکس پروفایل است، شما می‌توانید مجموعه‌ی کاملی از انواع عکس پروفایل را در روبکا ببینید و از آن‌ها استفاده کنید.

با امکانات ویژه روبکا آشنا شوید!

رپورتاژ آگهی یکی از به روزترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی آنلاین است، که بسیاری از کسب و کارها برای مطرح شدن از آن بهره می‌برند. روبکا به عنوان یک وبسایت پربازدید، امکان انتشار آگهی به صورت دائمی یا موقت را نیز در وبسایت خود فراهم کرده است، به این ترتیب صاحبان کسب و کارها تنها با پرداخت 150 هزار تومان می‌توانند رپورتاژ آگهی دائمی در روبکا داشته باشند. قیمت مقرون به صرفه و البته جذابیت روبکا موجب می‌شود که رپورتاژ شما بازدید بسیاری داشته باشد، بنابراین اگر شما صاحب یکی از کسب و کارهای مفید هستید می‌توانید از این امتیاز ویژه روبکا بهره‌مند شوید.

کلام آخر

در وبسایت روبکا ساعاتی خوش را با خواند مطالب خنده‌دار و سرگرمی، تماشای عکس جالب و دیدنی و... بگذرانید و هر آنچه که نیاز دارید از اس ام اس، بیوگرافی هنرمندان و... را در این وبسایت یکجا داشته باشید. اگر تاکنون به وبسایت روبکا ورود نکرده‌اید، کافی است یکبار این وبسایت جذاب را ببینید تا جذب ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص آن شوید. روبکا در دسترس‌ترین و کامل‌ترین وبسایت سرگرمی به روز است که قطعاً شما هم یکی از طرفداران آن خواهید شد.... ‌آشیانا

منبع: فردا

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی بیوگرافی هنرمندان دیدنی و جالب ترین وبسایت اس ام اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، نشریه معتبر فورفورتو در گزارشی مفصل، لحظاتی از تاریخ فوتبال را روایت کرده که شما احتمالا نمی‌دانید پای یک اسطوره بزرگ در آنجا در میان بوده است.

به عنوان مثال، به بازی انگلیس و آرژانتین در جام جهانی ۹۸ اشاره می‌کند و لحظه‌ای که مایکل اوون موفق شد پیر لوئیجی کولینا را متقاعد به اعلام ضربه پنالتی به نفع سه‌شیرها کند. بعد از مخاطبان پرسیده آیا می‌دانستید کسی که روی اوون خطا کرد مائوریتسیو پوچتینو سرمربی حال حاضر چلسی بود؟

یکی دیگر از این موارد قهرمانی کاکا در جام جهانی است! بله این ستاره برزیلی هم فاتح جام جهانی شده هرچند هیچکس آن را به خاطر ندارد چرا که برنده توپ طلا در سال ۲۰۰۲ تنها با ۱۷ سال سن عضو تیم ملی برزیل بود و هرگز در این مسابقات به میدان نرفت.

یک مورد دیگر! آیا می‌دانستید زمانی که آگوئرو آن گل تاریخی را وارد دروازه کویئنز پارک‌رنجرز کرد و قهرمانی دراماتیک منچسترسیتی رقم خورد، فیل فودن ستاره این روزهای سیتی درست پشت دروازه QPR به عنوان توپ جمع‌کن نشسته بود؟

این گزارش طولانی شامل ۳۲ مورد می‌شود. حضور رونالدوی اورجینال در المپیک، نشستن الکس فرگوسن روی نیمکت اسکاتلند در جام جهانی ۱۹۸۶، حضور مارکو ماترازی در جشن شادی گل جنجالی رابی فاولر که ادای اسنیف کوکایین را درآورد و...

اما نکته جالب اینکه مورد شماره یازده این گزارش به علی دایی اشاره دارد. فورفورتو در این رابطه عکسی منتشر کرده و در مورد عکس نوشته: سوپراستار بین‌المللی فوتبال، علی دایی، در زمین نیوکمپ بین مهمت شول (شماره ۷) و الکساندر زیکلر (شماره ۲۱) بایرن نشسته بود آن هم‌ زمانی که بایرن در فینال لیگ قهرمانان اروپا با منچستریونایتد مصاف می‌داد.

سپس در این بخش که با عنوان «دایی در نیوکمپ در سال ۱۹۹۹» آمده، توضیح داده است: علی دایی مهاجم ایرانی قبل از اینکه کریستیانو رونالدو از او سبقت بگیرد، با ۱۰۸ گل بهترین گلزن بین‌المللی جهان به حساب می‌آمد. اما زمانی که منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۹ بایرن را شکست داد، دایی روی نیمکت بایرن مونیخ بود.
البته همه مردم ایران می‌دانند که علی دایی در آن بازی تاریخی بخشی از تیم بایرن مونیخ بود که با بدشانسی محض دستش از جام قهرمانی اروپا دور ماند. علی دایی هنوز تنها ایرانی حاضر در فینال لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید و بعید است فعلا بازیکنی از ایران به چنین جایگاهی برسد.

کد خبر 849033 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی تیم بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • عادت‌های روزمره‌ای که نمی‌دانستید دلیل ترش کردن معده هستند
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • حقایق جالب درباره چپ دست‌ها که احتمالا نمی دانستید
  • خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود
  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟