Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: با وجود شرایط ویژه امسال  در پی همه‌گیری ویروس کرونا و به‌تبع آن کم شدن تعداد اجرا‌های تئاتر در کشور، بنابر درخواست متقاضیان مهلت ارسال اثر برای شرکت در «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر، تا اول دی‌ماه تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» عکاسان و طراحانی می‌توانند متقاضی حضور شوند که آثار آن‌ها مربوط به نمایش‌های روی صحنه رفته از اول آبان ۹۸ تا اول آذر ۹۹ در قالب اجرای عمومی یا جشنواره‌ای است.

«مسابقه و نمایشگاه پوستر تئاتر» جشنواره سی‌ونهم به جز پوستر اجرا، رویداد‌های برگزارشده مرتبط با تئاتر در بازه زمانی اعلام شده را نیز شامل می‌شود.

فرآیند ثبت تقاضای شرکت در «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» از طریق سایت جشنواره است  اما پیش از آن ضروری است متقاضیان لوح‌های فشرده حاوی آثار خود را با فرمت jpg با کیفیت ۳۰۰ dpi در اندازه ۵۰ × ۷۵ از طریق پست یا به صورت حضوری به دبیرخانه ارائه و کد رهگیری دریافت کنند و با درج کد رهگیری در سایت جشنواره سایر مراحل ثبت تقاضا انجام می‌شود.

ضروری است مشخصات و شماره تماس بر روی لوح فشرده درج شود.

این بخش به مدیریت مهدی آشنا در سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر برگزار خواهد شد.

سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه  برگزار می‌شود.           

 

انتهای پیام/م.ع           

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد جشنواره تئاتر فجر نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر مسابقه و نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان