Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و باران در ۱۲ استان کشور طی امروز از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در برخی کلان‌شهرهای کشور از جمله تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و بخش‌هایی از اردبیل بارش باران و برف رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این مدت نیز در جنوب یزد، برخی مناطق کرمان و بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر کرمان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، فردا (۲۱ آذر) برای پاره‌ای از مناطق نوار شمالی و شنبه (۲۲ آذر) در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

او همچنین اظهار کرد: در سایر نقاط کشور از امروز (۲۰ آذر) تا اواسط هفته آینده با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا، انتظار می‌رود غلظت آلاینده‌های جوی در کلان‌شهرهای صنعتی به‌ویژه تهران، اراک، کرج و اصفهان به‌تدریج افزایش یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه از امروز (۲۰ آذر) تا اواسط هفته آینده در بیشتر نقاط کشور انتظار ماندگاری هوای سرد را خواهیم داشت، گفت: از امروز تا یکشنبه (۲۳ آذر) در شمال شرق کشور شاهد کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۸ درجه خواهیم بود.

او خاطرنشان کرد: امروز (۲۰ آذر) دریای خزر، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است. همچنین فردا و شنبه (۲۱ و ۲۲ آذر) غرب دریای خزر مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۱ آذر) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات غبارآلود با حداقل دمای ۰ و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۲۲ آذر) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی برف باران پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران در تهران از چهارشنبه (۱۱ اردیبهشت) و افزایش دما تا پنج روز آینده خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است. طی پنج روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900588

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان