Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@15:12:54 GMT

نماز جمعه ۲۱ آذرماه در خراسان رضوی برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۵۵۰۴

نماز جمعه ۲۱ آذرماه در خراسان رضوی برگزار نمی‌شود

حجت الاسلام محمدحسین ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان خراسان رضوی بیان کرد: نماز جمعه ۲۱ آذرماه در هیچکدام از شهرستان‌های این استان از جمله شهر مقدس مشهد اقامه نمی‌شود.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: از همه مردم شریف استان خواهشمندیم ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، حتی الامکان از منزل خارج نشوند و ترددهای غیرضروری را تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد تا با درخواست عمومی از خداوند سبحان و توسل به معصومین (ع) که واسطه‌های فیض الهی هستند، سیر صعودی و شیوع این بلای عالم‌گیر متوقف شود و به زودی شاهد پایان یافتن جولان این بیماری باشیم.

کد خبر 5092390

منبع: مهر

کلیدواژه: اقامه نماز جمعه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا بارش برف شهرکرد شهرستان کرج محدودیت های کرونایی گرگان سیلاب روز دانشجو بارش باران کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد

دریافت 17 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نماز جمعه در دهستان فرومد به امامت حجت الاسلام عزیزی امام جمعه میامی و با حضور حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان اقامه شد.

جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این رویداد معنوی به میزبانی مسجد جامع روستای فرومد حضور داشتند.

اقامه نماز جمعه یکی از مطالبات مردم دهستان فرومد است.

کد خبر 6095715

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی