Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@07:52:51 GMT

خدمت به معلولان وظیفه تمام مسئولان است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۵۵۸۰

خدمت به معلولان وظیفه تمام مسئولان است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: معلولان شهروند این جامعه و دارای حق شهروندی هستند، لذا خدمت به آنان را وظیفه خود می دانیم و همه مسؤولان باید برای کاهش و رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، اسماعیل بایبوردی در مراسم تجلیل از توانیابان فعال حوزه قرآن و عترت، اهل قلم و هنرمند شهرستان آران و بیدگل گفت: هیچ محدودیت و محرومیتی باعث محدودیت و محرومیت برای فعالان توانیاب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تأکید بر اینکه مسئولیت سنگین و مضاعفی به دلیل شرایط توانیابان بر عهده مسؤولان است، افزود: معلولان شهروند این جامعه و دارای حق شهروندی هستند، لذا خدمت به آنان را وظیفه خود می دانیم و همه مسؤولان باید برای کاهش و رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

 

بایبوردی افزود: اماکن، معابر و فضاهای شهری باید به طور کامل برای تردد راحت تر جانبازان، روشن دلان، کم توانان و ناتوانان جسمی و سالمندان مناسب سازی شود.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تقدیر از تمامی خیّران شهرستان بیان کرد: هیچ سقفی پر پرواز و بال های بلند و همت متعالی خیرین و فعالان توانیاب را نمی تواند ببندد و امیدواریم تا با همراهی و همدلی خیرین و پیگیری امور توسط مسئولین، سالن ها و امکانات ورزشی در سطح شهرستان برای عزیزان توانیاب بهسازی شود تا جواب گوی نیاز این افراد باشیم.

 

یادآور می شود؛ مراسم تجلیل از توانیابان فعال حوزه قرآن و عترت، اهل قلم و هنری شهرستان آران وبیدگل ، همزمان با هفته بزرگداشت معلولین به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری فرمانداری و اداره بهزیستی در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و از ۱۱ هنرمند و فعال قرآنی توانیاب شهرستان آران و بیدگل تجلیل شد.


 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: هنرمند توانیاب فرماندار آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل توانیاب آران و بیدگل اصفهان شهرستان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسمی که ۲۰۰ راوی کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند، از ۱۰ راوی و فعال تبلیغی روحانی با اهدای تندیس عبای خاکی قدردانی شد.

این راویان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک و سیره شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند و روایتگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در بازدید کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل