Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مقرر شده تا زندان چوبیندر قزوین به خارج از شهر منتقل شود اما متاسفانه هنوز زیرساخت‌های مناسب برای این امر فراهم نیست. - اخبار استانها -

حجت السلام نورالله قدرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در قزوین اظهار داشت: هرچند تغییر مکان این زندان به خارج از شهر مصوب شده اما هنوز  محل دقیق انتقال این زندان مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متولیان امر همچون اداره کل زندان‌ها و استاندار قزوین پیگیر این امر هستند و اگر زمین این زندان برای انتقال تعیین شود قطعا جابجایی نیز صورت می‌گیرد.

قدرتی تصریح کرد: هیچ شکی برای اینکه این زندان باید به مکان دیگری منتقل شود وجود ندارد اما همچنان منتظر ایجا زیرساخت‌های مناسب همچون تخصیص زمین زندان در محلی جدید هستیم.

کارآفرینی با سنگ‌تراشی/ هنرمند مشهدی برای زندانیان اشتغال ایجاد می‌کندبازداشت مدیرعامل منطقه آزاد اروند با گزارش سازمان بازرسی / اسماعیل زمانی روانه زندان شد

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: چند نقطه از استان قزوین برای ایجاد یک زندان جدید در نظر گرفته شده است اما هنوز مشخص نیست که این زندان جدید در کدام قسمت از استان واقع می‌شود.

وی افزود: هیچ برنامه‌ای برای بزرگ شدن زندان چوبیندر قزوین وجود ندارد و مساحت این مجموعه تغییری نخواهد کرد این در حالی است که تعمیر این زندان و تجهیز آن در دستور کار قرار دارد.

قدرتی اظهار داشت: سالن‌های مورد نیاز در این زندان ساخته شده و در سال گذشته از آنها بهره‌برداری شد در حالی که در سال جاری نیز یک سالن دیگر در دست ساخت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی زندان چوبیندر قزوین ساخته شد مردم قزوین در این محله سکونت نداشتند در حالی که پس از مدتی با بزرگ شدن شهر به این نقطه آمده و این مکان را برای زندگی انتخاب کردند.

قدرتی با بیان اینکه ساختار تشکیلات نیروی انتظامی قزوین باید تقویت شود، گفت: تقویت و توسعه ساختار تشکیلات نیروی انتظامی در کاهش آمار جرائم تاثیر مستقیم دارد این در حالی است که این توسعه منجر به افزایش پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها در سطح استان خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: امنیت خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است و نیروی انتظامی نیز با قدرت در مقابل اشرار ایستادگی کرده تا امنیت و آسایش مردم حتی لحظه‌ای به مخاطره نیوفتد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کلانتری زندان کلانتری زندان کل دادگستری استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس

رئیس قوه قضائیه در سفر به بندرعباس برنامه‌های مختلفی از جمله حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، بازدید از اسکله شهید رجایی و اموال تملیکی، دیدار با کارگران، دیدار با روسای مناطق آزاد و کارآفرینان و صنعتگران، شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در محل دادگستری کل استان هرمزگان ، شرکت در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در محل دادگستری کل استان هرمزگان و مصاحبه پایانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد داشت. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079146 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • روایت رئیس کل دادگستری هرمزگان از فرآیند حل مشکل ۵۱ ساله مردم قشم
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد