Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: 3 اقدام اساسی زهکشی اراضی، لایروبی رودخانه ها و تکمیل سد نرماب را با قوت ادامه می دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس صبح امروز پنج شنبه 20 آذر در بازدید از پروژه های زهکشی استان در شهرستان بندرترکمن که توسط شرکت آب منطقه ای استان در حال اجراست، تصریح کرد: 120 هزار هکتار از اراضی توسط آب منطقه ای و 160 هزار هکتار توسط جهاد کشاورزی زهکشی می شود و اقدامات این دو اداره مکمل یکدیگر است و تلاش ما پایان نیمی از زهکشی اراضی تا پایان دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رفع مشکلات کسب و کار کشاورزان، افزایش بهره وری زمین و جلوگیری از خسارات احتمالی در سیلاب ها از مزایای شاخص زهکشی اراضی است که مردم بخوبی می توانند آن را در زندگی خود لمس کنند.

استاندار گلستان یادآور شد: 3 اقدام اساسی زهکشی اراضی، لایروبی رودخانه ها و تکمیل سد نرماب را با قوت ادامه می دهیم چرا که اتمام این 3 پروژه اساسی آرامش را در هنگامه سیلاب ها به مردم می دهد که با کمترین خسارت از آن عبور کنیم.

حق شناس گفت: با استفاده از منابع دولت و صندوق توسعه ملی پروژه زهکشی را ادامه می دهیم و امیدواریم هرچه سریعتر به تعهدات دولت عمل کنیم.

وی افزود: اعتبارات زهکشی بصورت عادلانه بین دو دستگاه آب منطقه ای و جهاد کشاورزی جهت پیشبرد این پروژه توزیع خواهد شد تا آنان نیز بتوانند پاسخگوی پیمانکاران خود باشند.

وی افزود: قریب به 280 هکتار از اراضی استان نیازمند زهکشی هستند که تلاش داریم تا پایان دولت تدبیر و امید نیمی از آن را به پایان برسانیم تا مردم بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان ادامه می دهیم زهکشی اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ