Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد سالاری روز پنجشنبه در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس کرمانشاه که در ستاد انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به کاهش سالانه تعداد فوتی ها و مجروحان حوادث رانندگی، گفت: بخش اعظمی از این کاهش سوانح و تلفات با تلاش های شبانه روزی پلیس بخصوص ماموران پلیس راه و راهور حاصل شده است که جای قدردانی ویژه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری تصریح کرد: نیروهای خدوم و جان برکف پلیس با حضور شبانه روزی خود علاوه بر اینکه امنیت خوبی را در جاده های استان حکمفرما کرده اند هر زمان هم که لازم بوده به یاری افراد در راه مانده شتافته و اقدامات لازم را برای انتقال مصدومان به مراکز درمانی انجام داده اند.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: در این میان همکاری بسیار خوب دستگاه های امدادی و خدماتی مانند هلال احمر، اورژانس و راهداری نیز در کاهش سوانح رانندگی تاثیر زیادی داشته است، موضوعی که امیدوارم در طرح امسال نیز به صورت ویژه تر ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: برای کاهش سوانح و حوادث جاده ای در ۲ بخش کار شده است که یکی از آنها در خصوص ارتباطات جاده ای و فراهم کردن زیرساخت هاست که اقدامات خوبی انجام شده و یا در دست اقدام است.

سالاری ادامه داد: احداث آزادراه حمیل - بیستون آغاز شده و آزادراه همدان - کرمانشاه نیز در حال جذب سرمایه گذار برای شروع عملیات آن هستیم که پس از بهره برداری تاثیر بسیار خوبی در کاهش هرچه بیشتر حوادث و سوانح جاده ای خواهد داشت.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین به بازنگری در خصوص دوربین های جاده ای، گاردیل ها و ایمن سازی حاشیه جاده ها اشاره کرد و گفت: همه این کارها آغاز شده و امیدوارم تاثیرات آن در آینده نزدیک مشخص شود.

وی در عین حال یکی از مشکلات موجود را فرسوده بودن تجهیزات موجود عنوان کرد و گفت: برای ارایه خدمات بهتر نیازمند نوسازی ناوگان حمل و نقل و امکانات هستیم.

سالاری با قدردانی از همکاری اکثر مردم با پلیس، گفت: عده معدودی هم هستند که تخلفاتی مانند استفاده از تلفن همراه حین رانندگی انجام می دهند که باعث کاهش امنیت خود و دیگران می شود که انتظار می رود ماموران پلیس راه با جدیت برخوردهای لازم را صورت دهند.

معاون استاندار کرمانشاه در پایان از تلاش های پلیس راهنمایی و رانندگی برای مدریت خوب ترافیک شهری نیز قدردانی و از شهرداری ها خواست همکاری بیشتری با ماموران پلیس راهور داشته باشند.

طرح زمستانی پلیس که از امروز (۲۰ آذر) آغاز شده تا ۲۰ اسفند ادامه پیدا می کند.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه استانداری کرمانشاه پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه اخبار کنکور کاهش سوانح جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال گذشته ۱۰ نقطه پرحادثه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ایمن سازی شده است و ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد رفع شده است.

وی گفت: ۹ نقطه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۸۰ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: اکیپ‌های امانی، راهداری در حال رفع و ایمن سازی نقاط پرحادثه در راه‌های فرعی، روستایی و سایر نقاط با احتمال وقوع حادثه‌، هستند که طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد بر مصوبات در شهرستان‌ها به شرح ایمن سازی انجام شده؛ در شهرستان پاوه ۱۰ نقطه، اسلام آبادغرب ۴ نقطه، دالاهو ۳ نقطه، روانسر ۱ نقطه، ثلاث باباجانی ۳ نقطه، جوانرود ۳ نقطه، سرپل ذهاب ۳، هرسین ۲ و شهرسنان کرمانشاه ۲ نقطه ایمن سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی اهمیت بالایی دارد و امروزه معیارهای استاندارد سازی محورها تغییر کرده است، لذا باید نقاط خطرساز در محورهای مواصلاتی بصورت مستمر شناسایی و برنامه ریزی برای رفع و اصلاح آنها در اولویت قرار دارد زیرا این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش بسزایی دارد.

کهریزی در پایان افزود، سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است و بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات، دریافت شکایات می‌باشد.

کد خبر 6091012

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب