Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راه خراسان شمالی به خبرنگار ایرنا گفت: در این طرح، نیروهای پلیس راه در گردنه های استان از جمله امین الله، جوزک، اسدلی و تنگه ترکمن مستقر می شوند.

سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار داشت: برای اجرای این طرح، تیم های خودرویی و پاسگاه های پلیس راه، راه های استان را زیر پوشش دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح دستگاه های مختلف از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعیت هلال احمر همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشارکت ۲۵۴ راهدار در طرح زمستانه 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی هم گفت: امسال استقرار گروه‌های راهداری در محورهای برفگیر زودتر آغاز شده است و اکنون ۲۵۴ نفر از راهداران استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران زمستان هستند.

محمد مشتری ایرنا اظهار داشت: گروه های راهداری با به کارگیری بیش از ۲۶۰ دستگاه ناوگان راهداری آماده خدمات رسانی به مسافران زمستانه هستند. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۱۹ راهدارخانه استان در زمستان آماده خدمت رسانی به مسافران است.

وی اظهار داشت: برای خدمات رسانی به مسافران و ارتقای ایمنی تردد جاده ها، سالانه ۲۲ هزار و ۴۰۰ تن شن و نمک در سطح جاده، پاشیده می شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: راهداران ۲۱ گردنه استان به طول ۶۷۱ کیلومتر را به صورت شبانه روزی زیر پوشش خدمات خواهند داشت.

خدمات رسانی ۲۰ پایگاه هلال احمر 

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی هم گفت: برای خدمات‌رسانی به مسافران زمستانه، پنج پایگاه فصلی به شمار پایگاه‌های امدادی این جمعیت افزوده شده است و در مجموع امدادگران استان در ۲۰ پایگاه آماده خدمات می‌دهند.

ابوالفضل محبان ایرنا اظهار داشت: برای خدمات رسانی به کاربران جاده و امدادرسانی در حادثه های احتمالی از ظرفیت یک پایگاه کوهستان، یک تیم واکنش سریع، یک پایگاه امداد هوایی، پنج پایگاه فصلی و ۱۲ پایگاه امداد جاده ای استان استفاده می شود.

وی افزود: در این زمینه ۱۹ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد و ۱۲ دستگاه ست نجات به کار گرفته می شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پایگاه های این جمعیت برای امدادرسانی زمستانه به مسافران به ۲۰ پایگاه افزایش یافته است و امدادگران در آمادگی کامل برای ارائه خدمت قرار دارند.

جمعیت هلال احمر خراسان شمالی حدود هزار و ۵۰۰ امدادگر و نجاتگر داوطلب دارد.

طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و ۳۴۳ کیلومتر است که ۱,۵۴ درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.

اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳,۶ درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه ۱۳ استان های کشور قرار گرفته است.

طول راه های شریانی استان هم ۶۳۷ کیلومتر است که ۱,۸ از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی بجنورد پلیس راهور ناجا تردد جاده ای خراسان شمالی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی بجنورد پلیس راهور ناجا تردد جاده ای خراسان شمالی سازمان امداد و نجات هلال احمر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی بجنورد پلیس راهور ناجا تردد جاده ای خراسان شمالی سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خدمات رسانی به مسافران جاده ای خراسان شمالی جمعیت هلال احمر پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۶۰۰ هموطن متاثر از سیل در ۲۱ استان

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از ١٢ تا ١٥ اردیبهشت پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ۲۱ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، سمنان، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد) نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۱۰۶ مورد عملیات امدادی انجام شده، ادامه داد: امدادگران به ۲۶۳۶ نفر امدادرسانی کردند، ۱۰۲ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۲۰۴ نفر را به مناطق امن منتقل کردند و با دستگاه پمپاژ، آب ۱۴۸ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی افزود: ۱۶۹ تیم عملیاتی شامل ۶۰۹ نفر امدادگر در عملیات سیل و آب‌گرفتگی شرکت کردند.

محمودی گفت: ۲۳ دستگاه چادر، ۶۲۰ تخته پتو، ۳۶۱ تخته موکت، ۱۵۰۴ کیلوگرم نایلون، ۲۹۷ بسته غذایی، ۲۹۵ قوطی کنسرو، ١٠٠ قرص نان، ۱۴۰ ست شستشو و ۴۹ ست بهداشتی بین افراد متأثر توزیع شد.

کد خبر 6096466

دیگر خبرها

  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • امدادرسانی به ۲۶۰۰ هموطن متاثر از سیل در ۲۱ استان
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید