Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،در پی درگذشت آیت‌الله محمد یزدی، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران طی پیامی رحلت این عالم مجاهد و پارسا را تسلیت گفت.

متن پیام آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم، انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم جلیل القدر مرحوم آیت‌الله محمد یزدی رحمة الله علیه موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمود غیرت دینی و بصیرت انقلابی در نطق پرصلابت ایشان در بیت مرحوم علامه طباطبایی (ره) و خلق حماسه ۱۹ دی قم تا حضور عالمانه و آگاهانه در تمامی صحنه‌های تاثیرگذار نهضت بزرگ امام خمینی، همچون عضویت در مجالس تصویب قانون اساسی و خبرگان رهبری، تکیه بر کرسی خدمت به مردم در نمایندگی مجلس شورای اسلامی، شورای محترم نگهبان تا مسند ریاست قوه قضائیه!

سال‌ها سخنان عالمانه، کوبنده و بصیرت‌افزای خطبه‌های نماز جمعه تهران، ساماندهی مباحث فقه حکومتی در دروس خارج و ریاست جامعه وزین مدرسین حوزه ی علمیه قم و صدها توفیق بزرگی که از او خاطرات و یادگاران ارزشمندی به جای گذاشت همه و همه نشان از روح بلند و روحیه انقلابی عالمی حکایت دارد که همواره در میدان‌های مختلف حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشت.

اینجانب فقدان این عالم بزرگ و وظیفه شناس را به محضر مقام معظم رهبری، علما، مدرسین و شاگردان و بیت شریف آن مرحوم تسلیت عرض کرده، علو درجاتشان را از خدای متعال خواهان و خواستارم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد یزدی مجلس شورای اسلامی مازندران مقام معظم رهبری پیام تسلیت نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران درگذشت آیت الله محمد یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعد از ظهر شنبه در نشست فصلی مدیران سازمان انتظامی در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج علیه السلام شهر مقدس قم اظهار کرد: روحانیون عقیدتی سیاسی سفیران حوزه علمیه در ارگان‌های نظامی هستند و عقیدتی سیاسی انتظامی کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: جمهوری اسلامی در طی این سالیان مسیر پیشرفت را پشت سرگذاشته و با گذشته قابل قیاس نیست.

وی افزود: شرایط ایران با عملیات وعده صادق در جهان تغییر یافته و امروز ایران به قدرت منطقه و نماد پیشرفت و مقاومت در دنیا تبدیل شده است.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: روحانیون در محیط کاری و اداری نباید از فضای حوزوی و معنوی غافل شوند چراکه با اخلاق اسلامی می‌توان موثر بود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مسئولیت‌ها به گفته امام علی (ع) برای امتحان و آزمایش ما هستند فلذا از بدو اخذ هر مسئولیتی ما امانت دار هستیم و اگر از این امانت غافل شویم به کجی و انحراف خواهیم رفت.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه روحانیون باید پیگیر مسائل و مشکلات مردم باشند، خاطرنشان کرد: طرح نور که در راستای عفاف و حجاب در حال اجراست، می‌بایست با ظرافت شده شود تا موجب ناکامی دشمنان و تحکیم شرایط اسلامی شود.

کد خبر 6090462

دیگر خبرها

  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد