Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس گفت: وزیر صمت جهت پاسخگویی درباره جانمایی و تخلفات پروژه زنجیره فولاد کردستان با طرح سؤال بنده به مجلس فراخوانده می‌شود. - اخبار استانها -

علیرضا زندیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیجار از پیگیری مطالبه مردم در ارتباط با پروژه زنجیره فولاد کردستان خبر داد و اظهار داشت: وزیر صمت جهت پاسخگویی درباره جانمایی زنجیره فولاد کردستان با طرح سؤال بنده به مجلس فراخوانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رزم حسینی وزیر صمت روز دوشنبه هفته آینده در کمیسیون صنایع مجلس پاسخگوی سئوالات درباره تخلفات زنجیره فولاد کردستان خواهد بود.

نماینده مردم بیجار: احقاق حقوق مردم در بحث زنجیره فولاد کردستان را از وزارت صمت پیگیری می‌کنمسرنوشت نامعلوم پروژه‌ "زنجیره فولاد" به کجا انجامید؟/اذعان استاندار به ضعف دولتمردان برای بالفعل کردن ظرفیت‌های توسعه کردستانانتقاد نماینده مجلس از جانمایی پروژه‌ "زنجیره فولاد" استان کردستان/ سرنوشت پروژه با گذشت 5سال همچنان مبهم است

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درصورت قانع نشدن بنده از پاسخ، وزیر صمت باید در صحن علنی پاسخگوی ابهامات باشد‌.

زندیان از اعلام آمادگی طرح تحقیق و تفحص از ایمیدرو  با حمایت سایر نمایندگان مجلس و کمیسیون صنایع خبر داد و گفت: پیگیری تخلفات عدیده پیرامون جانمایی زنجیره فولاد از طریق مراجع عالی قضایی و شخص رئیس محترم قوه قضائیه در دستور کار است اما امیدواریم مشکلات کنونی با دستور وزیر صمت رفع شود.

گفتنی است؛ سابقه طرح احداث زنجیره فولاد در استان، مربوط به سفر استانی جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور به کردستان در خردادماه سال 94 بوده که مقرر شد، زنجیره فولاد با ظرفیت‌های 2.5 میلیون تن کنسانتره، 2.5 میلیون تن گندله، 1.6 میلیون تن آهن اسفنجی و 1.5 میلیون تن ذوب و ریخته‌گری به‌منظور تولید 1.5 تن ورق سیاه؛ نورد گرم فولادی در کردستان اجرایی و هزاران اشتغال‌زایی ایجاد شود که پس از مصوبات و انجام فرایند اولیه، شریعتمداری وزیر وقت صمت در اقدامی قابل تأمل و سؤال‌برانگیز احداث 2 واحد آهن اسفنجی 800 هزار تنی به‌طور جداگانه در شهرستان‌های بیجار و قروه را صادر کرد و اکنون سرنوشت آن در هاله‌ای از ابهام است.

انتهای پیام/492/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زنجیره فولاد کردستان میلیون تن وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ،گفت: احداث سه هزار و ۸۱۱ واحد از پروژه‌های نهضت ملی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است. - اخبار استانها -

سعید رسولی در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از اعضای شورای مسکن استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، اظهار داشت: تا به امروز سه هزار و 811 واحد از پروژه‌های نهضت ملی به بنیاد مسکن واگذار شده که در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی افزود: مهمترین پروژه‌ ما انبوه‌سازی بوده که 200 واحدی نهضت ملی تافگه در شهرک بهاران سنندج احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع و در دو فاز 80 و 120 واحدی تعریف شده است.

وی گفت: فاز اول که 80 واحد است جزو پروژه‌های پیشران انبوه‌‌ ساز استان است که خوشبختانه 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بنا به زمانبندی انجام شده در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رسولی خاطر نشان کرد: پروژه فاز دوم 120 واحدی، امروز برای انجام نازک‌کاری تعیین پیمانکار می‌شود و امیدواریم در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

وی اذعان کرد: زمین این پروژه در سال‌های گذشته توسط راه‌ و شهرسازی جهت اجرای پروژه‌های مسکن شهری به بنیاد مسکن واگذار شده و جزو زمین‌های مازاد بنیاد مسکن بود که در آن پروژه نهضت ملی تعریف شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان اعلام کرد: مابقی پروژه‌های 3611 واحد بنیاد مسکن در پنج شهر دیگر استان توزیع شده که جزئیات آن در زمان دیگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان