Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با حضور در بندر راهبردی چابهار از اسکله، زیرساخت ها، امکانات و تجهیزان این بندر بازدید کرد. 

وی افزود: تسهیل فرآیند حمل ونقل، ارائه قیمت‌های رقابتی و افزایش مسیر‌های حمل کانتینری اولویت ناوگان ملی در بندر چابهار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 دیدار و گفتگوی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از جمله برنامه‌های این سفر بود که طرفین  پیرامون قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بندر چابهار و مشارکت دو جانبه، بحث و تبادل نظر کردند. 

 در این جلسه مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تسهیل فرایند حمل کانتینری، ارائه قیمت‌های حمل دریایی رقابتی در مقایسه با سایر خطوط کشتیرانی و نیز افزایش مسیرهای حمل کانتینری به مقاصد بنادر منطقه قول مساعد داد.

افزایش free  time و هزینه‌های حمل کانتینرها در مقصد برای کانتینرهای صادراتی و ترانزیتی و همچنین تامین کانتینر خالی و در نهایت کاهش بوروکراسی اداری و انعطاف در صدور بارنامه و ترخیص‌ها با توجه به نیاز مشتریان در شرایط کنونی از جمله مواردی بود که در این دیدار مطرح گردید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران چابهار حمل و نقل سیستان و بلوچستان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: ۲ فروند شناور صیادی لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار طعمه حریق شدند و در این حادثه یک نفر فوت و یک لنج طعمه حریق شده و یک لنج دیگر خسارات وارد شده است.

به گزارش ایرنا، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی