Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید محمد موسوی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت لوله‌ها و تأسیسات شرکت بهره برداری نفت گچساران، موضوع به شکل ویژه در دستور کار مأمورین پاسگاه انتظامی عبداللهی این فرماندهی قرار گرفت.

موسوی تصریح کرد: مأموران پاسگاه عبداللهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند با همکاری حراست شرکت نفت، موفق شدند ۳ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین سه خودروی متعلق به سارقین شامل یک دستگاه کامیون ایسوزو، یک دستگاه وانت سایپا و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ توقیف شد.

موسوی با بیان اینکه سارقین در بازجویی‌های اولیه به سرقت و بزه انتسابی خود اعتراف و۳۰ شاخه انواع لوله در ابعاد مختلف از آنان کشف شد، افزود: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل، خودروها به پارکینگ منتقل و سارقین نیز به مرجع محترم قضائی معرفی شدند.

موسوی تصریح کرد: قرار مناسب صادر شده و لوله‌های کشف شده نیز به حراست شرکت نفت گچساران تحویل داده شد.

کد خبر 5092440

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت خط لوله نفت ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا بارش برف محدودیت های کرونایی شهرکرد شهرستان کرج گرگان سیلاب روز دانشجو بارش باران کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی جذب اعتبارات نفتی در استان افزود: هر چه سریع‌تر اسامی طرح‌های نیمه تمام باید برای جذب اعتبار به وزارت نفت ارسال شود.

وی بیان داشت: در راستای تخصیص اعتبارات مصوب دور دوم سفر هیئت دولت دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌های حوزه عمرانی هماهنگی داشته و هر دستگاه باید یک طرح شفاف ارائه دهد.

روستا تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از الویت‌های این معاونت است و تخصیص اعتبارات نفت برای این قبیل طرح‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: این اعتبارات به هر سازمانی که بتواند زودتر اقدام کند، اختصاص داده می‌شود به عنوان مثال برای پل سوم بشار ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نفتی در نظر گرفته شد و با دریافت اعتبار در کمتر از ۳۰ روز این اعتبار پرداخت می‌شود.

روستا مهم‌ترین ویژگی اعتبارات نفت را نقد بودن و سرعت پرداخت عنوان کرد و گفت: یکی از طرح‌های اساسی دیگر موجود در استان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج است که ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن مصوب شد.

کد خبر 6091182

دیگر خبرها

  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان