Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ حقوردیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی اظهار داشت:درپی تماس تلفنی فردی مبنی بر دستگیری واخاذی فردی با عنوان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی ازبستگانش ودرخواست مبلغ ۳هزار دلارجهت رهایی وی، به علت حساسیت بالا رسیدگی به موضوع وهماهنگی‌های لازم در دستور کارماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گروگانگیران با برنامه ریزی قبلی وجمع اوری عکس وسوژه مورد نظر وگروگان گرفتن وی، با تهدید شخص به منظور انتشاران‌ها وتماس با خانواده وی باعنوان مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر وشرح اینکه، سوژه دستگیر شده نزد پلیس می باشد وجهت ازاد سازی ۳هزار دلار باید پرداخت شود.

او  درادامه افزود:با هوشیاری ماموران واقدامات اطلاعاتی وشناسایی، طی یک عملیات منسجم پلیسی، موفق به رهاسازی یک نفر ودستگیری ۳گروگانگیر، شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر گروگانگیری دستگیری متهم پلیس مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان

سردار یحیی الهی  در حاشیه بازداشت و دستگیری باند سرقت احشام در لرستان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی و اشراف اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۵۱ رأس دام در استان شدند.
وی با بیان اینکه سارقان در بازجویی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: شش دستگاه خودرو از باند سرقت احشام توقیف شد، یک خودرو سرقتی هم از این باند کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در اعترافات و بازجویی از سارقان متوجه شدیم یک باند از این سارقان مسلح بودند.
به گفته سردار الهی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان