Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:16:33 GMT

قدرت نمایی شاگردان ولادیمیر آلکنو در برلین

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۶۱۹۱

تیم زنیت کازان روسیه با هدایت سرمربی والیبال ایران صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان اروپا شد. 

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال زنیت‌کازان روسیه که هدایت آن بر عهده ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی ایران است، در شب دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، برابر تیم برلین والیز به برتری رسید و صدرنشین گروه C شد.

 

 

 


در این مسابقه که چهارشنبه شب به میزبانی برلین برگزار شد، تیم زنیت‌کازان در شب دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه سه بر صفر مقابل برلین والیز به پیروزی رسید و در گروه خود صدرنشین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زنیت کازان با هدایت ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران، در سه ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ بر نماینده آلمان غلبه کرد.


کازانی‌ها پنج‌شنبه در آخرین دیدار این مرحله، به مصاف آچه‌هاوالی اسلوونی می‌روند که امیرحسین توخته و آکو کریمی را به عنوان بازیکن و کمک‌مربی در اختیار دارد.

 

 

 


در گروه  C با غیبت تیم یاستشِبسکی ویگل لهستان که به دلیل درگیری با ویروس کرونا در این مرحله حضور نیافت، سه باخت فنی برای این تیم محاسبه شد. بنابراین هم‌اکنون زنیت‌کازان و برلین‌والیز، هر دو با ۶ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم گروه هستند و آچه‌هاوالی با ۳ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

تیم ملی والیبال ایران امیرحسین توخته والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران امیرحسین توخته والیبال زنیت کازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس

 در یکی از دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی در دقیقه ۲۰ و مهرشاد عبداللهی در دقیقه ۷۶ گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه ۳۰ به ثمر رسید.

منبع: تسنیم

tags # فوتبال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد