Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: در این بازه زمانی جوی پایدار در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس طی سه روز آینده آسمانی نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد و مه آلود تا ساعات ظهر برای اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه موج ضعیف بارشی امشب از مناطق شمالی استان گذر می‌کند، ادامه داد: بر این اساس در این مناطق بارش‌های پراکنده‌ای را طی امشب و فردا داریم.

وی گفت: با توجه به پایداری جو در استان اصفهان طی سه روز آینده شاهد افزایش حجم آلاینده‌ها در مناطق صنعتی و مرکز استان هستیم.

آقایی با اشاره به وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز اضافه کرد: در این بازه زمانی بیشینه دما بین یک تا دو درجه افزایش و کمینه دما نیز بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات بین ۱۲ و منفی یک درجه سانتی‌گراد در نوسان است، اضافه کرد: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان خواهد بود.

کد خبر 5092463

منبع: مهر

کلیدواژه: کاهش دما هواشناسی اصفهان بارش باران ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا بارش برف شهرکرد محدودیت های کرونایی گرگان بارش باران شهرستان کرج روز دانشجو کرمانشاه سیلاب درجه سانتی گراد استان اصفهان اصفهان طی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده

مطابق داده‌های اداره کل هواشناسی استان تهران طی ۵ روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی ۳ روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و از روز سه‌شنبه افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، افزایش ابر گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

شایان ذکر است طی ۵ روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 748885

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت